NOD december 2019

Ik heb ook mijn nod op 24 dec! Zal lekker druk zijn in dit topic dan ^^Ik denk nu bij elk krampje 'ongesteld? Maandverband? Of toch niet? Sporten, dus toch maar wat in! Is anders ook zo genant ?' De pil was wel praktisch wat dat betreft! Kon de klok erop gelijk zetten.
 
[quote quote=10145712]Niet veel soeps & Debske is het mogelijk dan dat je temp zakt op nod en dag erna weer omhoog gaat??? ooook zo vreemd normaal zodra temp zakt rose afscheiding en dan vanacht ongie!! Nu nog steeds niet!!!! Kim lady ik heb dat ook iedere maand van nu doe ik rustig niet over druk maken maar zoals iedereen hier het zijn de hellllllll wachtweken!!![/quote]Verschrikkelijk he.. op dit moment denk ik dat mijn menstruatie eraan komt, echt krampen. Maar misschien denk ik morgen weer anders, wat zeg ik misschien over een uur of een minuut want zo werkt het nu eenmaal bij mij die wachttijd hihi.. Succes!! 
 
Berendsje ja zoiets. Las dat het de hormonen stabiliseert en dat het goed is voor het baarmoederslijmvlies. In combinatie met de positieve verhalen wilde ik dat wel eens proberen. Aahhhh morgen 2 dagen voor NOD. Ga denk ik toch testen ook al heb ik kans op teleurstelling... wil het gewoon weten, en wie weet test ik positief!! Ik heb nog een kruidvat 2voor5 test en action testen (de normale). Welke zou ik gebruiken? Welke zou gevoeliger zijn?   
 
Lisamartine jaa wij hebben ons al laten onderzoeken in ronde 9 en ALLES was meer dan goed daarom frustreert het ook een beetje!!! Hopefully, ja dat gevoel van met kerst vertellen wou ik ook graag op 1 of andere manier is dit gewoon een leuke tijd daarvoor haha en vorig jaar hoopte ik er ook al op???? klopt wij hebben ons al laten testen! Citrus ohhh dat meen je niet!!jij GEFELICITEERD!!!!!  Hmmmmm deze ronde ook rare temperaturen gehad vrijdag knalde die ook flink omlaag en vanochtend ineens dan onder de basale temp en normaaal heb ik echt zodra mijn temp zakt rose afscheiding!!!!!!! nu helemaal NIKS!  Maar toch geloof ik er niet in en ga ik ervanuit dat ik vanacht ongi word... testen durf ik nog niet aan te denken eerst vanacht doorkomen haha. Verder ook geen klachten op enkel zere tepels na dus daarom geloof ik er ook niet in ...
 
Iedereen gefeliciteerd die zwanger is. Ik vind het ook best lastig allemaal. Ik test al 10 dgn en nog niet echt de knal test gevonden. Ga gewoon door want hij zal toch ergens moeten komen (hoop ik). Heb al zoveel merken gehad en kost aardig wat maar nu bij action testen overgebleven dus ben benieuwd wat er nog te zien valt. Weet dus ook dat dit weer een mega lange cyclus gaat worden. Zit op dit moment op dag 29 en via de app (uitgaande van 43 dgn) is morgen mn eisprong. Ben benieuwd wat de test gaat zeggen morgen (al moet ik eerst weer nieuwe kopen) Zit nu in ronde 5, zit ook rond te neuzen naar zorgverzekering..Pakket omhoog stel dat het wel raak is, kraamzorg en ziekenhuis bevalling etc... pff ook zo'n dingetje. Zijn er nog meer daar mee bezig? 
 
Daiss Oh wel fijn dat alles goed is, maar indd frustrerend dat het nog niet gelukt is. Als alles goed is, doen ze dan verder niks en laten je verder zelf proberen?BabyOneTweo Oe je geduld wordt aardig op de proef gesteld dan :( Ik ben inderdaad ook bezig met mijn zorgverzekering en ga wel overstappen om klaar te zijn voor een kleintje. Wij zitten nu in de ronde 7 / 8 dus hoop toch wel heel erg hard dat wij in 2019 zwanger mogen raken. 
 
Mandareintje heb je al getest? Ik ga wachten tot zondag.. hier ook nog 2 dagen voor NOD, heb je nog symptomen? Enige wat ik voel is krampjes/steekjes en gevoelige tepels, en verder echt heel erg moe!
 
Terug
Bovenaan