NOD december 2019

Hopefully  ja vreselijk he! Hier hetzelfe verhaal.. je gunt het iedereen en tis het mooiste wat er is Zon babytje maar je gunt het ook jezelf zo graag... jij ook al 12e ronde dus ik ga nu mijn 14e ronde in helaas
 
@Niet veel soeps, dankjewel. Klinkt als een pittig verhaal wat je schrijft. Wanneer ben je gestopt met de pil?@Hopefully geef niet op! Ik duim voor je.  @Daiss jeetje ook heftig. Ben je al bij een arts geweest? 
 
daiss ja het is echt vreselijk. Jullie hadden je al wel getest ofniet? Ik denk dat wij dat januari gaan doen, of iig dan mn vriend laten testen en dan kijken we wel weer verder. Ik hoopte eigenlijk dat we gewoon fijn met kerst konden zeggen dat ik zwanger ben, maar helaas. Hopelijk 25e geen ongesteldheid maar ben er bang voor.
 
Ik schrijf okk nog even af van mij, zo fijn dat dat hier kan. Nu 4/5 dagen overtijd, maandagmiddag een negatieve zwangerschaps test, maar nog geen menstruatie. En ondertussen gebeurt er van alles, ik kon vandaag wel om de kleinste dingen huilen, onze kat (die nooit bij mij komt liggen, alleen als ik zwanger ben, kwam opeens op mijn buik liggen en kroelen) enorme steken in mijn buik (vorige zwangerschap vrij snel last van obstipatie) oef wat kan je lichaam je dan gek maken hè? Want het kan ook een menstruatie zijn.... Mijn vriend en ik hebben afgesproken vrijdagochtend eventueel weer te testen, mocht er nog geen menstruatie zijn... Ik wacht dus nog even verder  
 
 Mandareintje Oh, grappig, ook aan de tarwekiem. Ook onder het mom van baadt het niet dan schaadt het niet? Wat dat betreft zitten we wel een beetje op dezelfde lijn.  Hopefully ik herken je gevoel over het heel graag willen en het gevoel hebben dat iedereen om je heen zwanger wordt. Heel frustrerend! Het is geen gezeik. En hopelijk was deze maand geen gemiste kans. 1 keer kan al voldoende zijn :) succes!
 
Daiss! Ik had dat, mijn temp op nod omlaag, dus schreef hier vrijdag al dat ik ongesteld ga worden, kon niet anders, volgende dag terug omhoog en ik ben zwanger. Ik hoop dat jij ook eindelijk positief mag testen. Wanneer ga je testen? 
 
Terug
Bovenaan