NOD december 2019

Lizzje, ja ook voor ons idd de 13e ronde en klopt wij zijn bij ronde 9 met onderzoeken gestart oa inwendige echos bloedonderzoeken t zaadonderzoek , Volgens de artsen zijn wij meer dan goed gezond om kinderen te krijgen dus waar het aan ligt????? I dont know! Weet wel dat het frusterend is iedere x een teleurstelling.... 
ben benieuwd na joun onderzoeken hopelijk ook alles goed!!!!!!!! 
 
Jammer dat ik bepaalde namen hier weer zie... Ik vind het super gezellig, maar ik had het jullie allemaal zo gegund. Laten we positief blijven en hopen dat we elkaar hierna op het ‘zwanger zijn’ forum tegenkomen!
Lizzje ik gebruik alleen paracetamol. Ik heb soms last van migraine, maar al die middelen mag je niet gebruiken als je zwanger wilt worden/bent (denk aan excedrin etc). Mag je die aleve femina wel gewoon gebruiken? Het zou jammer zijn als je zo een eventuele innesteling belemmerd. 
Qua eisprong voel ik vooraf een zeurend gevoel en als hij springt heb ik gedurende 1.5-2 uur een stekende pijn. Gelukkig niet zo erg dat ik niet meer kan staan o.i.d. Daarna zakt het af. Ik heb alleen niet iedere maand rekbaar slijm ?
Mijn menstruatie is nu echt doorgezet. Ik ben benieuwd wanneer het stopt...
 
Lizzje ik heb de afgelopen 17 jaar dis nooit iets hoeven gebruiken. In juli ben ik gestopt met de pil en had nog minder last van de menstruaties daarvoor. 
Maar nu ontploft t. Gisteren 2 Pcm g
 
[quote quote=10133121]genomen. Maar ik ben niet zon fan van aleve.[/quote]
Hi meiden,
ik kom ook weer mee lezen. Weet nog jiet of ik heel veel zal reageren. Probeer soms een paar dagen niet te kijken! 
Mijn nod is op 4/12.
 
 
Lynnnn spannend weer! Jij zit nu dus rond je eisprong? Ik hoop voor jou dat je deze ronde positief mag testen!
Daiss ik kan me voorstellen dat de teleurstelling steeds groter wordt. Helemaal als alle onderzoeken gewoon goed zijn en je je dus afvraagt waar het dan aan ligt! Ik heb PCOS maar vorige maand op de echo een perfecte follikel gezien en een cyclus van 30 dagen gehad. Dit was nog nooit zo kort dus ik al heel veel hoop maar helaas. Hopelijk deze maand weer zo'n mooie cyclus zodat de medicatie nog even kan wachten. De 27e horen we de uitslag van het zaadonderzoek. Hopelijk ook voor jullie nu een positieve maand!
Lavendel ik slik alleen de eerste 2 dagen van m'n menstruatie die Aleve pillen om de ergste pijn door te komen. Ik kan die dagen amper functioneren door de pijn dus ja ik zweer erbij. Ik heb al 3 grotere kids rondlopen, weliswaar wat ouder, dus wil er wel voor ze kunnen zijn en niet 2 dagen lang plat liggen. Hoop dat je je menstruatie snel voorbij bent meid!
Ik heb vanmorgen de Etos Zwanger Worden supplementen gehaald ipv de Davitamon Mama met visolie. Die waren op en lees veel positieve verhalen over de Etos supplementen. 
 
 
Goeiemorgen iedereen!
Even jullie raad vragen... Zoals eerder al gemeld hebben we zaterdag follikelmeting. Klinkt mss raar, maar ik kan het toch niet laten om ovu test te doen. Ik ben eigenlijk wel bang om dat ei te missen ?
Gisterenavond dus een test gedaan en er was al een lichte streep te zien, niet heel fel van kleur, maar zichtbaar. Moet ik dit melden aan de fertiliteitsarts of niet? Straks doe ik nog een test om eventueel verschil bij gistr te kunnen zien... 
Btw, hoe doen jullie dat om foto te delen?
Sté
 
Ik heb het schema aangepast. Het lijstje wordt al lang en ik zie dat er veel wachten op een kadootje met Sinterklaasavond ;) leuk!
 
Terug
Bovenaan