NOD december 2019

Goedemiddag,
Vanochtend ongesteld geworden dus we beginnen bij dag 1. Ik slik ook foliumzuur en vitamine d bij. Dit is de 2e ronde voor het eerste kindje. 
Ik ga ook ovulatietesten aanschaffen om een inzicht te krijgen in de eisprong. Ben benieuwd!
Succes allen! :)

Vanochtend maar weer getest, maar nog steeds niets te vinden op die testen. Ben gister uit pure ellende nog maar de CB gaan halen, hopend dat die wel positief zou zijn (tegen beter weten in). Net of sla ik deze maand over :(. Is nu al 4/5 dagen later dan normaal. 
Ik heb op aanraden van de huisarts Mama Compleet van Davitamon. Wat slikken jullie verder? 

Ik ben trouwens dezelfde als gebruiker.... van gister. Maar was kennelijk niet ingelogd oid. 

Vanochtend maar weer getest, maar nog steeds niets te vinden op die testen. Ben gister uit pure ellende nog maar de CB gaan halen, hopend dat die wel positief zou zijn (tegen beter weten in). Net of sla ik deze maand over :(. Is nu al 4/5 dagen later dan normaal. 
Ik heb op aanraden van de huisarts Mama Compleet van Davitamon. Wat slikken jullie verder? 

Ik ben trouwens dezelfde als gebruiker.... van gister. Maar was kennelijk niet ingelogd oid. 

Holy yé! In de trant van; dan maar geld verspillen net nog even getest! De teststreep is net wat lichter dan de controlestreep, maar het komt er aan! Helaas man deze dagen eigenlijk niet thuis, maar denk dat ik m ga bellen of hij vanavond pleaaase thuis slaapt. 

Ik sluit me aan nod 1dec! 2e ronde pas, na een rare tijd.
Al een jaar gestopt met de pil pas na 4 maanden ongesteld. Daarna 4x cyclus van 35 dagen(gebruikte wel bescherming) en toen ineens 3 maanden niks meer. Naar de gynaecoloog geweest echo gehad niks raars te zien. Primolut kuur gehad en na de opgewekte menstruatie 1 cyclus van 43 dagen gehad. 
Dus nu ronde 2 gebruik ovulatietesten en mijn cyclus zal nu rond de 39 dagen zitten aangezien ik afgelopen zaterdag een positieve ovu test had!
Slik op het moment teunisbloem olie tot de eisprong dus dat m'n cyclus nu korter is kan toeval zijn of door de olie komen. Maakt mij Niet uit ben allang blij dat m'n lijf het weer doet? we gaan het zien in december! 

BBtjeabc tjah 4/5 dagen valt nog mee... ik zit op dag 29 na vmk en nog geen eens een ovulatie. kijk het aan misschien komt het nog hoeft niet elke maand hetzelfde te zijn.
Ik slik Davitamon Mama Compleet Omega 3 Visolie, daarnaast Multi Vit. als deze menstruatie op gang is ga ik over op Vit C1000 en tarwekiemolie caps evt ook teunisbloem maar dat weet ik nog niet zeker.
Lavendeltje welkom! ben benieuwd of het de teunisbloem was ja haha grappig he wat zoiets kan doen. ik twijfel nog of ik het ga nemen. heb 22 okt een vmk gehad en tot op heden geen eisprong of menstruatie. hopelijk is je ei er snel!

@ BabyBunny, ovulatie is ongeveer nu, NOD 6 December volgens mijn Flo app die ik al een tijdje gebruik. Druk aan het klussen dus nu! Fijn dat het bij jou eerste snel lukte, hopelijk is het voor de tweede ook snel weer raak.
De komende twee weken lijken me helemaal spannend! Er komt wel een hoop wachten bij zwanger worden! Hopelijk is je ovulatie snel Feyre. 

Pfff... word echt gek van mezelf. Eerste ronde voor eerste zwangerschap en ik denk echt steeds vanalles te voelen. Ik had mezelf echt voorgenomen: dit gaan we heel relaxed doen, ik zie vanzelf wanneer ik zwanger word... Maar inmiddels had ik liever gisteren de positieve test in handen dan vandaag ?.
Zou volgens mijn telling vandaag een innesteling kunnen hebben, mits ik mijn cyclus goed heb geteld. (Die wisselt de afgelopen 6 maanden steeds tussen 27 en 36 dagen). Waarempel heb ik ook ineens vandaag lichte steekjes in mijn baarmoederstreek en een licht opgeblazen gevoel... sinds een dag of 3 een andere smaak in mn mond, beetje bloed-achtig. Alles smaakt me wel, maar ongeveer een kwartiertje nadat ik iets heb gedronken of gegeten heb ik weer die vieze smaak. Die blijft de hele dag. Maarja.... durf nog niet echt te hopen. Ik merk dat ik mn hele lichaam nu ook wel onder een vergrootglas leg. En misschien komt die smaak ook wel door een opkomende verkoudheid ofzo...
Nog een weekje tot NOD. Dan pas weten we meer.
Hoe doen jullie dat toch allemaal? Afleiding zoeken in mn werk gaat goed, maar zodra ik thuis ben heb ik tijd om te denken.

Terug
Bovenaan