Pfff... word echt gek van mezelf. Eerste ronde voor eerste zwangerschap en ik denk echt steeds vanalles te voelen. Ik had mezelf echt voorgenomen: dit gaan we heel relaxed doen, ik zie vanzelf wanneer ik zwanger word... Maar inmiddels had ik liever gisteren de positieve test in handen dan vandaag ?.
Zou volgens mijn telling vandaag een innesteling kunnen hebben, mits ik mijn cyclus goed heb geteld. (Die wisselt de afgelopen 6 maanden steeds tussen 27 en 36 dagen). Waarempel heb ik ook ineens vandaag lichte steekjes in mijn baarmoederstreek en een licht opgeblazen gevoel... sinds een dag of 3 een andere smaak in mn mond, beetje bloed-achtig. Alles smaakt me wel, maar ongeveer een kwartiertje nadat ik iets heb gedronken of gegeten heb ik weer die vieze smaak. Die blijft de hele dag. Maarja.... durf nog niet echt te hopen. Ik merk dat ik mn hele lichaam nu ook wel onder een vergrootglas leg. En misschien komt die smaak ook wel door een opkomende verkoudheid ofzo...
Nog een weekje tot NOD. Dan pas weten we meer.
Hoe doen jullie dat toch allemaal? Afleiding zoeken in mn werk gaat goed, maar zodra ik thuis ben heb ik tijd om te denken.