NOD december 2019

Hooii iedereen! 
Ik zou graag mee schrijven. Zit nu in ronde 4 voor ons 2e kindje. Heb jammer genoeg een cyclus van ong. 36 dagen en zit nu pas op dag 5 dus mijn Nod is nog niet bepaald in zicht ofzo... 
Maar zou natuurlijk wel een erg leuk kerstkado zijn! En wat een heeerljke manier om 2019 in te gaan. 

@ Lindax: mijn eisprong zelf voel ik nooit. Wel heb ik vanaf de dag erna altijd pijnlijke borsten, totdat ik ongesteld wordt. Verder heb ik wel altijd meer afscheiding. Het zal voor iedereen wel verschillend, maar ik vind het wel fijn dat ik al even met de pil gestopt ben, zo begin je wel een patroon te herkennen. 
@ Roos-Marijn: wel heel goed omschreven:D Ik herken het alleen niet, maar het zou best kunnen dat dan de 17e je ovulatie was. Bij mij wisselt het nog wel eens een paar dagen. Hopelijk hebben jullie voor de zekerheid ook nog even geklust rond de 17e:)
@BabyBunny, welkom!! Mijn cyclus wisselt ook altijd tussen 31-36 dagen.. ik baal er echt van! Het zou zo fijn zijn als het maar 26 dagen zou duren oid.. maarja, niets aan te doen! Hopelijk is het snel raak. Was het bij de eerste snel raak bij jou?

@Woudje Dankjewel! Ja zo vervelend. Daardoor duurt het allemaal nog langer. Bij mijn zoontje was ik erg snel zwanger. Na het stoppen met de pil toen één keer ongesteld geweest en daarna was het raak. Daardoor denk ik nu soms dat ik iets verkeerd doe ofzo, dikke onzin natuurlijk maar goed. Wanneer is jou NOD?

He allemaal! 
Eerst hier maar weer even wat cyclusfrustratie van me af schrijven. Tijdens en na het verwijderen van mn spiraal (begin okt.) een regelmatige cyclus, ovulatie en menstruatie.. dacht ik. Door alle verhalen hier en op internet direct ook maar de ovulatietesten gekocht. Volgens mijn regelmatige cyclus zou ik zaterdag eisprong gehad moeten hebben, maar geen test die aansloeg. Daarnaast ook geen slijm, maar dit had ik ook niet iedere maand. Dus vorige week en in het weekend volop geklust. Man is namelijk komende dagen weg voor werk. Krijg ik nu opeens dikke klodders slijm... en nog steeds een negatieve test. Zul je net zien dat het komt wanneer meneer niet thuis is. Even een down momentje hier. Gelukkig is er chocolade in huis. 
Mocht de eisprong woensdag komen, is er dan nog een kans wanneer mn man donderdagmiddag thuis komt? #hoopvol. 

mayi ze heeft je opnieuw toegevoegd maar je hebt nog niks? Zelfde nummer wel weer klopt er ieta niet met je whatsapp misschien?
Gebruiker temp je ook? Miss werken de ovu twsten die je hebt niet voor je met je temp meet je zeker of je ovulatie geweest is

@Gebruiker Het zou kunnen dat dat nog op tijd is! Een eicel wacht zo’n 12 tot 24 uur dacht ik dus ik zou zodra hij thuis komt direct het bed induiken hahah misschien komt het bij jullie wel op minuten aan ?

Hopla
Ik ben helaas ook doorgeschoven naar december.3e ronde gaat in.
Alle dames succes!hopen op leuke afsluiters van dit jaar?

Terug
Bovenaan