NOD december 2019

Roos-Marijn Zo herkenbaar jouw verhaal.. hier ook wel afleiding in werk maar ben thuis met niks anders bezig dan lezen, pinteresten, dagdromen. En dat alles dus rondom zwanger worden, cyclussen, eisprong etc etc.
Ook dat van je lijf onder een vergrootglas leggen. Oh, vandaag steekjes in mn rechterlies, ik viel me opgeblazen, noem maar op! Om gek van te worden haha
Ik heb vanavond gesport, vrij intensief. En ik werd er naar van. Licht in mn hoofd, rare smaak in mn mond. Wat jij ook als bloed/ijzer smaak omschrijft. En moe.. zo snel moe.. Alles link ik gelijk aan een mogelijke zwangerschap, omdat ik er zo op hoop! Terwijl ik nog 11 dagen op mijn NOD moet wachten en het pas de eerste ronde is. Misschien is het juist daarom ook wel zo spannend :) 

Hai! Ik ga binnenkort stoppen met de pil (spannend!!). Waar ik wel nieuwsgierig naar ben... zijn jullie na het stoppen direct 'in actie' gekomen? Of heb je een ronde gewacht om te kijken hoe je lijft reageert zonder pil, cyclus bepalen... weet ik het ??

Zaagcactus fijn om te horen dat ik niet de enige ben voor wie het allemaal zo spannend is! Die vermoeidheid heb ik gelukkig nog geen last van?. Ga je direct op je nod testen of wacht je nog een (paar) dag(en)?
rowan wij hebben nog een half jaar gewacht na het stoppen met de pil. Had te maken met een reis naar een zika-gebied. Ook wel lekker om je cyclus te kennen en te weten dat alle rotzooi je lijf uit is zegmaar. Maar spannend zeg! Veel succes!
blauwoog haha goed bezig! Mijn vriend heeft helaas niet zo'n hoog libido. Denk aan max 3 a 4x klussen in de maand. Het wordt dus wel flink timen haha?. Nouja, ik zie het maar zo: als het raak is weten we ook maar meteen wanneer het is gebeurd;)

[quote quote=10135302]Zaagcactus fijn om te horen dat ik niet de enige ben voor wie het allemaal zo spannend is! Die vermoeidheid heb ik gelukkig nog geen last van. Ga je direct op je nod testen of wacht je nog een (paar) dag(en)? [/quote]
Je bent zeker niet de enige! Dat moeite gevoel kan ook overal vandaan komen trouwens, ik zit mezelf gewoon gek te maken denk ik ?
Of wachten tot mijn NOD met testen gaat lukken weet ik niet.. Misschien dat ok het 4 dagen van te voren al een keer doe, en dan twee dagen ervoor. Ik heb echt geen geduld, vreselijk ? 
Ik tel de dagen af naar december! 

Meiden,
Ik zit ook weer op de 'wachtbank' denk ik.
Nu CD 20 en op CD 18 een piek van mijn LH gemeten. dag erna niet meer te meten. Geklust op CD 12,14,17,18 en 20. Hopelijk is dat genoeg

Leuk, weer allemaal nieuwe meiden waarvoor ‘t de eerste ronde is! Spannend hoor. De eerste ronde dacht ik ook van alles te voelen, maar helaas... ik hoop voor jullie dat dit anders is. 
Ik adviseer jullie wel om pas na je nod te testen. Het is zo zonde van je geld om al voor je nod te testen (ik spreek uit ervaring:)). Natuurlijk weet ik ook wel dat dit lekker makkelijk gezegd is, maar als je een aantal rondes verder bent en iedere keer weer van die stomme testen gaat kopen stel je je zelf alleen maar meer teleur, althans ik dan! Haha
Mijn eigen eisprong is één dezer dagen, maar ik heb er deze maand bewust voor gekozen om geen ovulatietesten te gebruiken. Ik maak mezelf op die manier alleen maar gekker volgens mij! Fingers crossed dat ik goed zit deze maand.

Terug
Bovenaan