NOD december 2019

@feyre, 6 weken is gewoon echt super lang. Ik vind dat al met die 2 weken wachten. Je wilt gewoon door.. Ik zou gewoon bellen hoor, kijken wat de huisarts zegt!
Lastig om een duidelijke foto te maken van de testen maar ik zal m uploaden. Het rare is dus dat 16,18 en 23 nov even duidelijke streep lijken te zijn. Dus cd13, cd15, cd20. Met cyclus van 32-35 zou de laatste het meest logisch zijn alleen had dus begin van de week veel klachten. 
Ik weet dat pols in principe niets zegt maar ik heb hem afgelopen 3 maanden in de gaten gehouden en 2e helft van de cyclus is hij dus echt steeds een stuk hoger. Maar zo hoog als nu nog nooit... 

wat een heftig verhaal gebruik.....is je cyclus weer goed op gang gekomen. Hopelijk hebben jullie dit keer meer geluk en wordt je snel zwanger en krijgen jullie een gezond kindje! 

Ik gebruik sensitest en als check heb ik cb. 

Pareltjuhhh hmmm ? ze pieken geen van alle echt maar die laatste lijkt het duidelijkste. Miss als het nodig is volgende maand gevoelige testen gebruiken ipv action? Die werkte bij mij ook niet geweldig toen overgegaan op de gevoelige van senaitest en die werken prima.

En ja 6 weken zijn zeker lang. Ik voel me elke dag een stukje meer depri om eerlijk te zijn kan wel janken en me man is veel te nuchter. Snap dat me lichaam tijd nodig heeft maar duurt gewoon zo lang! Kan niks deze maand een kans is me ontnomen door die rot miskraam. Was het goed gegaan hadden we het met kerat verteld. Had ik deze maand gewoon een cyclus gehad en zou raak zijn had het nogsteeds gekund maat nu dus niet meer.... die teleurstelling is nog erger als het een kans hebben gehad maar niet raak zijn teleurstelling

goedenavond ladies
Ik sluip maar weer door naar deze topic. Ronde 5 helaas met lange cyclussen. (38,39,43,56) die laatste was echt zo vervelend
En ja of ik echt ongesteld ben geweest... nee. Beetje bloed verlies, elke keer bij verwisselen alleen puntje van de tampon beetje rood. Geen klachten. Vreemd
Ik hoop daarom ook nu dat ik 1 cyclus heb overgeslagen omdat het zo lang duurde en hoop nu een normale cyclus van 28 dagen te hebben want dit is verschrikkelijk zo lang. 
Wil er deze maand niet zo mee bezig te zijn. Geen ovu testen niet temperaturen .gewoon op gevoel het gezellig maken en dan zien we wel weer. 
Iemand van jullie ook lange cyclussen?

Hai scorpioen,
Zag dat mijn naam niet bij mijn berichtje stond, ik hoop nu wel? Mijn cyclus kwam gelukkig vrij snel opgang. Wisselend tussen de 28 en 32 dagen dus dat viel gelukkig mee. Was inderdaad een hele heftige tijd die we gehad hebben, echt een rollercoaster waar je niet in wilt zitten maar niet kunt uitstappen. Het brengt wel veel angsten met zich mee mbt een volgende zwangerschap, ze hebben allerlei onderzoeken gedaan maar hebben niets kunnen vinden waardoor het mis had kunnen gaan en dus hebben we meteen weer groen licht gekregen. Eerste twee rondes zonder ovulatie testen gedaan zonder resultaat. Nu dus een ronde met de cb geprobeerd en erachter gekomen dat mijn ovulatie iets later is dan ik dacht op dag 19 en 20 een smiley. Verwacht rond de 29ste nu mijn nod, dus denk dat ik een vrij korte luteale fase hevig. Ik wacht het af.. de dagen gaan alleen zo langzaam voorbij. En merk echt dat ik enorm teleurgesteld ben als ik wel weer ongesteld werd. Ze zeggen wel eens dat als je er teveel mee bezig bent het juist niet lukt, maar ik kan me gedachten niet zo makkelijk stoppen en ben er elke dag wel mee bezig. 
Groetjes!

BabyOneTwo ik zit nu op dag 34. Klinkt nief zo lang nee maar dag 34 zonder ovulatie.... ik heb 22 okt een vmk gehad dus me cyclus is van slag. Of ik krijg nog een hele late eisprong of ik wordt ongesteld maar wanneer mag joost weten....
Ik hoop voor je dat je overslaat en dat je cyclus niet zo extreem lang is. Heb je al contact gehad met de HA? Miss kunnen ze kijken of alles in orde is van binnen.

Terug
Bovenaan