NOD december 2019

Doe je nu nog wel steeds ovu testen Feyre of laat je het op z'n beloop kijken wanneer de menstruatie komt?
Je zou alleen toch zeggen dat de menstruatie pas komt na een eisprong, maar misschien is dat met een miskraam anders.. 
Als ik nu naar mijn ovutesten kijk lijkt die van gisteren en eergisteren inderdaad het duidelijkste. Alleen vind ik het buikpijn verhaal van dinsdag en mijn hartslag er niet mee kloppen.
Maar goed we hebben sowieso deze week veel geklust. Ik doe vandaag de laatste ovutest en dan wacht ik het af.
Bedankt voor je tip van de sensitest. Ik hoop zo erg dat ik hem niet nodig heb maar anders ga ik dat volgende maand proberen.
Wel irritant dat ik nu dus niet weet wanneer mijn NOD is.. Ergens tussen 4 en 8/9 dec.
Mijn gevoel zegt de hele tijd dat het deze maand gaat lukken (al gelukt is, wat ik helemaal nog niet kan voelen volgens mij).. Veel meer dan vorige maanden. 

O en wat trouwens ook vreemd is, ik had het gisteren zo koud maar enorm gloeiende wangen (en nee geen koorts). Ik hou alles bij in een schriftje en had dat dus vorige maand ook rond 3/4dpo. En volgens mij meer mensen heb ik weleens op het forum hier gelezen.
Dat zou dan dus weer stroken met dat dinsdag mijn ei was.. Zucht irritant allemaal.
Ergens heel diep van binnen hoop ik dat mijn ovu test positief uit slaat omdat ik gewoon zwanger ben.. Kan iemand mij even met beide benen op de grond zetten dat hij niet positief uit kan slaan op 4dpo of basis daarvan? 

Nog 5/6 dagen voor mijn nod :)
Op dit moment niet echt klachten of symptomen probeer er ook niet te veel op te letten of mee bezig te zijn. 
Maar betrap mezelf er wel soms op, al 3 dagen best wat dunne waterige afscheiding, wat trekkerig prikkend gevoel aan een kant van buik, en af en toe hele Lichte krampjes..
Maar verwacht er maar niet veel van kan het ook niet tegenvallen volgend weekend! We zitten tenslotte pas in ronde 2.;)

Feyre ja de ha gebeld op dag 48 en gevraagd hoe wat verder. Ze vertelden mij dat ik nu 3 mnd moet bijhouden hoe en wat. Vond dat niet echt een fijn idee maar ja wil het deze ronde nog aan kijken en dan bel ik daarna wel weer als het niet gelukt is.
Ga misschien toch met ovu testen aan de slag om te zien wanneer die positief zal zijn. Toch maar met die van de action? Goede testen voor weinig, iemand ervaring mee?

Pareltjuhhh nee doe nu geen ovu testen meer. Zonde van me geld wordt er niet wijzer van en temp dus weet dat ie niet geweest is. Vandaag pas 36.9 dagen ervoor telkens 36.7 1x 36.6 en 1x 36.5 daarna dagen gewoon weer 36.7 als nu toch ovu komt is het een gemiste kans me man is niet lekker dus ik hoop gewoon op menstruatie. En je kan die gewoon krijgen zonder ovu aangezien je ms niet alleen de afbraak is van het eitje maar ook het bm slijm etc.
BabyOneTwo ja ik weet dat de HA dat eilt daarom ben ik expres gelijk gestart hoef je niet nog eens 3 maanden te wachten en ik vond het voor mezelf fijn om te weten of ik een ovu had. 4 jaar teruggehoord dat ik mogelijk PCOS heb toen ook dik een jaar geen cyclus gehad. 20 kg afgevallen daarna. Dus als je dan wilt gaan proberen wil je gewoon weten of het goed zit.

Hoi iedereen, al veel gelezen hier op het forum maar nog nooit aangemeld :) wij zitten intussen in ronde 6. Ik heb nog mijn menstruatie niet van ronde 5 (nu 1 a 2 dagen overtijd vandaag, maar ben niet altijd heel regelmatig), maar heb getest en dit was negatief. Begin wel een beetje ongerust te worden. Ook al weet ik dat ik mij voorlopig nog geen zorgen moet maken, het is sterker dan mezelf.
Ik neem sinds een maand ook capsules met tarwekiemolie, baadt het niet dan schaadt het niet denk ik dan :) Hopelijk kan ook ik 2018 afsluiten met mooi nieuws! Duimen maar voor iedereen!

Hier nog 7 dagen tot nod. Naja vanaf morgen 7 dagen, zondag is mijn nod. Tot nu toe nog geen klachten wat weer super fijn is. Voel me verder opzich goed en positief maar niet overduidelijk een gevoel van ja nu is het raak ofzo! 
om mij heen wel veel zwangeren in de laatste 2 weken.. ik ben zo bang dat het bij ons niet zal lukken. En vooral omdat ik dus het idee had dat dit een weggegooide rond was omdat we alleen maar 2 dagen voor de eisprong seks hebben gehad. 

Hey meiden..! Graag lees en klets ik met jullie mee. Wij gaan voor nr 2. Zoonlief is 20 maanden. Ik ben in augustus gestopt met de pil (sept, tel ik daarom niet mee) nu dus poging nr 2. 30 nov nod.. spannend weer...!! 

Terug
Bovenaan