NOD december 2019

Hoi allemaal,
Voor het eerst op het forum hier.. 
We gaan aan ronde 1 beginnen, superspanned allemaal.. ik lees zoveel verschillende verhalen. 
Zit nu op dag 4 van menstruatie, normaal 7 dagen. En regelmatige cyclus van 26-28 dagen. Dus volgens de app van Flo, 16, 17 of 18 dec. NOD. 

Hoi allemaal, 
Ik sluit mij hier ook aan! Gisteravond alsnog ongesteld geworden dus op naar ronde 3! Ondanks een positieve ovutest 2 wkn geleden en genoeg seks gehad helaas niet gelukt!
Wat mij opvalt is dat de afgelopen 3 maand mijn cyclus steeds een dag korter duurt.. nu 26 dgn.

Hier afgelopen week wo/do mijn ei gehad. Ik had berekend rond zondag/maandag dus heb me een aantal dagen rot getest en heel wel geld weggegooid Haha.
woensdag ochtend n hele lichte streep maar smiddags ineens heel veel slijm daarna meteen een test gedaan en jawel hoor bam hele duidelijke streep. Ook cb gaf een smiley aan terwijl het de ochtend nog niets was. Flink geklust.gelukkig maar want volgende ochtend waren de testen weer negatief. Dus in 6 uur tijd kan er veel veranderen. 
Nu gisteren flinke steken in mijn rechter lies en nu nog wat zeurderige pijn. Waarschijnlijk dus mijn eisprong.
tja en nu afwachten dan maar he..... 

@ Schorpioen: spannend!! Dan lopen we ongeveer gelijk. Ik had woensdag een positieve ovulatietest en veel geklust afgelopen dagen. Ik hoop zo dat het raak is! Nu is het wel lang wachten tot mijn NOD.. 2 weken hebben nog nooit zo lang geleken. Ik heb nu al het idee dat ik van alles voel, vreselijk hoe gefocust je bent op je lichaam nu. Hebben jullie dat ook allemaal? Ik heb nu al het idee dat ik vermoeider ben of een vleugje misselijk ben, terwijl dat wel heel erg vroeg zou zijn natuurlijk. Waarschijnlijk beeld ik het me allemaal in.. 

@Woudje heel herkenbaar.
Ik had zondag echt steken rechts onderin mijn buik. Moest mijn eisprong wel zijn dacht ik. (Alleen wel al op cd 10) Sindsdien voel ik van alles. Maar ben bang dat ik alleen mezelf er maar gek mee maak.
Dit is trouwens ronde 1 voor ons. Daarvoor jaren de pil geslikt. Dus mijn echte cyclus weet ik ook niet. 
Weet nu ook niet zo goed wanneer ik kan gaan testen. Volgende week zondag? Of toch nog een klein weekje langer wachten.
Ik doe het liefst vanaf nu elke dag een test tot hij positief is of ik ongesteld wordt.

Voor ons is het ook de eerste ronde. Ik ben al wel wat langer gestopt met de pil, dus ik weet wel een beetje hoe mijn cyclus eruit ziet. Helaas gemiddeld 34 dagen, dus het lijkt me ook zo frustrerend als ik dan ongesteld word dat ik dan weer zo lang moet wachten..
Volgens mij is het bijna onmogelijk om jezelf niet gek te maken. Ik heb mezelf nu voorgenomen niet te testen totdat ik echt een paar dagen na mijn NOD zit om mezelf niet gek te maken.. Of dat gaat lukken is een andere vraag:)

Woudje haha zo herkenbaar ??? testen paar dagen na NOD houd ik niet vol. Maar ervoor testen doe ik ook niet meer test gewoon op NOD. Helaas weet ik die nu niet door mk nu dag 32 nog niks te bekennen ook geen ovulatie gehad
Lindax je weet dus niet precies wanneer je ovu was? Je tempt niet? Dan weet je het namelijk zeker CD10 zou best kunnen hoor ik zou gewoon een paar extra dagen pakken zodat je niet teveel voor NOD zou zitten hoelang was je menstruatie?

Terug
Bovenaan