NOD december 2019

Hai allemaal,
ik sluit me ook aan bij deze groep. Wij zitten nu in de 3e ronde. Afgelopen juni ons kindje verloren met 21 weken en nu weer proberen opnieuw zwanger te worden. Vind het enorm spannend en merk dat ik er veel meer mee bezig ben dan bij de vorige poging om zwanger te worden. De wens is nu nog groter.. fijn om met anderen te kunnen praten en samen af te wachten en hopen op een positieve test. Sinds deze ronde gebruik gemaakt van cb ovulatie test. 19 november positief getest, de dag daarvoor en op geklust. Nu dus afwachten. Ik verwacht mijn nod 29 november. Vind het wachten aldoor zo lang duren! 
Groetjes!

Dag mama’s in spe ☺️
Inmiddels zit ik op cyclusdag 10. Mijn cyclus varieert tussen de 35 en 38 dagen. Wanneer zouden jullie beginnen met ovu-testjes. Heb namelijk besloten om dit toch maar te doen deze ronde. Ben ook aan het temperaturen. 

Pfff spannend allemaal. 
Feyre, wat ontzettend irritant dat je nog helemaal geen eisprong hebt kunnen ontdekken. Ben benieuwd wat de huisarts zegt!
Voor mij nu cd21, maar cyclus tussen 32 en 35 dus het duurt inderdaad nog zooo lang. Vreselijk. 
En van die ovulatietesten word ik ook niet wijzer. Zowel vorig weekend als gisteren weer een streep. Mijn hartslag is alleen echt zoooo omhoog!
Normaal in rust tussen 56 en 61 en vorige 2 cyclussen na eisprong rond 63. Hij is nu al sinds afgelopen tussen de 65 en 69. Zou dat goed nieuws zijn? :)
We hebben heel fanatiek geklust sinds vorig weekend en nu nog steeds hihi, ik wil dat het deze maand lukt!!! 

@feyre mijn menstruatie duurde 5 dagen. Temp idd nog niet. Zitten in de eerste ronde, dus dacht eerst maar eens relaxed zonder proberen. Met de gedachte, we zien wel of het lukt. Die gedachte is al helemaal om hoor. Elke dag dit forum lezen, apps bijhouden, informatie opzoeken. Denk dat als het nu niet gelukt is, ik de volgende ronde wel start met temp.
We hebben wel flink geklust, sowieso om de dag, sinds mijn menstruatie. Dus dat zou wel goed moeten zitten. Nu alleen te ongeduldig... Heb 2 testen in huis liggen, maar geen early. 
Welke test gebruiken jullie altijd / raden jullie aan?
Ik heb de clearblue liggen.

Pareltjuhhh heb je een foto van je ovu testen? Je kan soms vaker in de maand een piek vinden namelijk zeker als je cyclus onregelmatig is. Je pols zegt niet heel veel eigenlijk en een pols van in de 60 is gewoon mooi
En ja bloedirritant en voel me er best k.u.t door. Vanmorgen getest witter als wit... maandag dus HA bellen al twijfel ik wel of ze uberhaupt iets willen doen aangezien er 6 weken voor staat
Lindax hmmm ? ovu zou dan 5 dagen later zijn geweest het zou snel zijn maar niet onmogelijk eigenlijk weet je het alleen zeker met tempen ? ik ben gelijk ermee begonnen zodat ik wist of er een ovulatie is of niet en een HA wilt vaak graag een cycli van 3 maanden aan temp zien om een oordeel te kunnen maken

Oh ja betreft de testen. Ik heb kv 2v5 liggen die zijn gevoelig en praten mensen heel positief over. Ik heb de normale van action en 2besure. CB doe ik alleen als ik een goed stteepje zie voor bevestiging. Ik hrb ook nog 1 sensitest maar die vond ik niet heel fijn reageren. Die reageerde pas op dag 4 terwijl de andere al die dagen al positief aangaven

Terug
Bovenaan