NOD december 2019

Feyre, dat is een duidelijke streep! Het kan zijn dat je binnenkort je eisprong krijgt. Ik heb vaker gelezen dat vrouwen een miskraam gehad hebben en daarna niet meer ongesteld zijn geworden maar wel positief getest zijn op zwangerschap. 

Mayi nou laten we dat dan hopen.
Feyre zou toch fijn zijn als dit je eisprong is !! 
Schorpioen dat is waar. Maar ik heb niet een hele lange cyclus dus moet ook niet weer te kort worden. Ik heb nu cyclussen gehad van 28, 25 en 26 dagen. Zondag is dag 26 dat geeft de app nu ook aan als gemiddelde en ik hd vorige week maandag een positieve ovu test. 
Word gek van die onzekerheid en dan voornamelijk als ik zoiets heb als spotting! Omdat ik met de cyclus van 25 dagen al spotting had op dag 21 tot aan het doorzetten van de menstruatie. Dan zou ik dus al ruim 4 dagen voor nod weten dat het niks word ? ik had ook wel een goed gevoel en positief maar dit brengt dat dan weer in de war?

Ook ik zou hier graag meepraten. Wij gaan er ook weer voor. Mijn NOD is als het goed is 9 december, maar dit is wel een beetje een gok. Heb nog maar 1 eileider door een BBZ dus dat maakt het voor mij wel iets spannender. Maar heb goede hoop want mijn zoontje is daarna ook nog gekomen ;-) . 

Mayi/FlowerS ik hoop het wel ja! maar ik geloof het pas als me temp ook gestegen is en hoog blijft zeker na de schommeling deze maand en me mk waardoor me cyclus van slag is

Kunnen jullie altijd wachten met testen tot je NOD? Ik vind het echt niet te doen ? Zit nu op 9 DPO, en vanmorgen een extra gevoelige test van sensitest gedaan. Hardstikke wit natuurlijk, logisch ook want rationeel weet ik ook wel dat het veel te vroeg was om te testen. Maar toch, ik had echt drang en na het lezen van dames die hier al met 8 dpo positief testen... 
Wachten duurt zo lang! 

Nou, ik had vandaag (rond ca. 11) denk ik een veeg bruine afscheiding, heel weinig, en totaal niet vergelijkbaar met wat ik bij menstruatie wel eens heb, later op de dag niks meer. Wel een klein beetje onaardig gevoel daar beneden. Maar niks heftigs. 
Ik zou ergens tussen de 19de en de 22ste ovulatie gehad hebben. Zelf denk ik de 20ste ivm krampen en pijn die dag. Dus dan zou ik vandaag 6/7 dpo zijn. Zou het innestelingsbloeding kunnen zijn geweest? 

Beetje dezelfde vraag hier. Vandaag last van lichte krampen, pijn in mijn rug en nu net felle steken aan de linkerkant van mn buik. Zou dat al een innesteling kunnen zijn? 
Ik heb afgelopen maandag op dinsdag waarschijnlijk mijn eisprong gehad. En moet zondag ongesteld worden dus een lf van 12 dagen. Kan het dan nu al een innesteling zijn of is dat altijd met 9 dagen?

Zaagcactus, wat betekent DPO? Ik vond het vorige keren ook lastig om te wachten met testen tot mijn NOD en heb toen ook eerder (positief) getest. Voelde toen op de een of andere manierdat het raak was.... 
Spannend allemaal meiden! 
Ik denk bij nader inzien dat mijn NOD 10 december is. Denk dat mijn eisprong vanavond was, heb wat last van mijn onderbuik....

Terug
Bovenaan