NOD december 2019

Ik heb mijn piek bereikt, nu twee weken afwachten ? Wat gaan de dagen zo langaam wanneer je iets heel graag wil hebben... 

Mayi dat je je piek hebt wilt niet zeggen dat ie al geaptongen is he! Die mensen maken die fout heel veel. Na je piek kan het nog 48 uur duren voor die springt. Dit weet je zeker door te tempen

Elsiejoy, het zou inderdaad een innestellingsbloeding kunnen zijn... Wekelijks testen klinkt inderdaad wel slim, al is het alleen al om het je gerust te stellen. 
Ik snap je spanning omtrent de BBZ, heb ik ook. Mijn eileider moest verwijderd worden en denk dat deze maand daardoor ook een gemiste kans is, aangezien mijn eisprong voelde alsof hij links zat en heb daar geen eileider meer.
Regendruppel, vertrouwen houden hoor! Ronde 4 is echt nog kort...  
Diede, welkom hier. Spannend!

Hoi Dames, ik meld me ook weer.. 9 dec nod.
Vandaag wel te horen gekregen dat ik een chocoladecyste in me eierstok heb ? ik hoop zo dat dit geen negatieve gevolgen gaat hebben voor onze kinderwens. Als alle uitslagen van alle tests binnen zijn kan ik naar de gyn, heel benieuwd wat deze gaat zeggen en wat voor behandeling er word aangeraden.
iemand hier ervaring mee?

Elsiejoy: Ja klopt inderdaad! Of het bij mij vervelend gaat worden is nog de vraag natuurlijk, ik probeer gewoon niet van het negatieve uit te gaan.
wat vervelend dat jij zo vaak cystes heb, gelukkig gaan ze vanzelf weer weg maar toch
Ik heb een uitwendige echo gehad bij een echoscopist vanwege pijn (na de seks, als ik op sta, als ik lekker op het bankje lig) Toen ze de kop op me buik deed zag ze gelijk al iets zitten. Daarom nu doorverwezen naar de gyn alleen wil die eerst me uitstrijkje ook nog afwachten wegens eerdere lysexcisie’s. 

Wat duurt wachten toch lang hè? Ik was vandaag weer eens ongeduldig.
Zondag is mijn NOD. Heb al een paar dagen rommelende darmen. Vandaag was ik voor t eerst ook misselijk op mijn werk.
Hoop dat het iets betekent en dat er geen buikgriep op komst is. 
Ben er wel bang voor. Moe, misselijk, buikpijn, verkouden...
Toen ik thuis kwam al even een early test gedaan, maar helaas.
Hopelijk zondag meer geluk.

@ Linda, pfff.. Wachten duurt inderdaad lang. Ik moet 2 weken wachten, waar haal ik het geduld? Je bent vroeg met testen maar hopelijk zondag een positieve uitslag in handen

Terug
Bovenaan