NOD december 2019

[quote quote=10137067]Zaagcactus, wat betekent DPO? Ik vond het vorige keren ook lastig om te wachten met testen tot mijn NOD en heb toen ook eerder (positief) getest. Voelde toen op de een of andere manierdat het raak was…. Spannend allemaal meiden! Ik denk bij nader inzien dat mijn NOD 10 december is. Denk dat mijn eisprong vanavond was, heb wat last van mijn onderbuik….[/quote]
Dpo staat voor days past ovulation. Het aantal dagen na je ovulatie dus. 
Was het ook raak toen je dat zo voelde?
Ik heb nu al 2 dagen het gevoel dat ik o gesteld noet worden, al duurt dat dus nog 5 dagen. Zo'n zwaar, zeurend gevoel in mn baarmoeder 

Ahh oke. Dankje voor de uitleg ;-)
Ja, ben 3x gelijk zwanger geweest. De eerste keer werd ik midden in de nacht wakker met het gevoel: ik ben zwanger! Heel raar, want ik was er toen nog niet echt mee bezig. Kon niet meer slapen dus toch maar getest en dat was positief (en toen kon ik natuurlijk ook niet meer slapen ;-) )
De tweede keer was ik verder zwanger dan ik dacht door BBZ. Was namelijk wel gewoon ongesteld geworden. Achteraf logisch want zat in mijn eileider en niet in mijn baarmoeder.
Derde keer was gelijk na mijn BBZ, ben tussendoor niet meer ongesteld geweest. Merkte het toen aan mijn borsten...

Herkenbaar dames! Ik zou volgens planning morgen ongesteld moeten worden (mits ik volgens de juiste cyclus tel. Mijn cycli gaan om en om 27 en 36 dagen). 
Een aantal dagen na mijn vermoedelijke eisprong ook een beetje weeig gevoel in mn baarmoeder. Beetje vergelijkbaar met een uitstrijkje. Nu de afgelopen 3 dagen steeds sterker het gevoel van ongesteld zijn. Zwaar gevoel in mn onderbuik, een beetje gevoelige borsten, lusteloos... ook het gevoel van vloeien zegmaar... maar dan is het alleen afscheiding en geen bloed. Ik heb normaal nooit zo'n last van mn menstruatie. En al helemaal niet zoveel dagen ervoor! Misschien maak ik het mezelf wel wijs en is het één grote mindfuck, maar vind het nu zo ontzettend spannend! Heb met mezelf afgesproken dat ik woensdag mag testen.?
Tijdens het ontpillen had ik wel hele andere verschijnselen... ik vraag me af he... zou dat dan niet overeen moeten komen met hoe ik me voel als ik zwanger ben? (Stemmingswisselingen, emotioneel, zichtbaar gezwollen en pijnlijke borsten enz.)

ElsieJoy ja zo lijkt het wel vanmiddag nog testen en we gaan het zien. Vanmorgen nog 36.9.
Je menstruatie was minder als je andere menstruaties? Het zou heel goed innesteling kunnen zijn zeker als je temp nog hoger is. Mijne was 37.4/5 toen hrt raak was en na ovu altijd tussen de 37 en 37.3 het kan zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt om te laten zien op de test kijk het nog een paar dagen aan

Als deze menateuatie dua al anders is als gewend. Minder etc zou ik idd je vriends advies volgen.
Test gewoon 1x pw zolang je ms echt nog niet is. Blijft het negatief doe je rond je ei weer ovu testen en anders medisch advies vragen er kan heus wel wat bekeken worden

In november toch ongesteld geworden na alle kwaaltjes die ik heb gehad en met mezelf afgesproken om van alles afstand te doen met name dit forum. 
In oktober 3 dagen over tijd, daarna na de ovulatie erg veel last gehad van kwaaltjes. Maar deze maand totaal geen kwaaltjes wel nu 7 dagen voor de NOD wat misselijk, maar ik heb nu een nasleep van een griep dus daar kan het ook aan liggen. 
Wel gemeenschap gehad 2 dagen voor ovulatie en op de dag zelf.. geen idee wat me te wachten staat volgende week. 
Word toch wel een beetje spannend, maar wordt na 4 pogingen een beetje onevrschillig. Nou ja, heb mezelf voorgenomen om er niet zo op te zitten.

Ik meld me hier.Lees nog mee in november en plaats af en toe wat. Ik denk dat mijn eisprong ergens afgelopen dagen is geweest en dat mijn nod dus ergens rond 8 dec is. In nov heb ik geen nod gehad omdat mijn cyclus denk ik toch weer 48 dagen is. Afwachten dus. 
Ik voel momenteel wel bijna de hele dag mijn baarmoeder/onderbuik ofzo. Maar dit had ik een aantal weken geleden ook al. 

Terug
Bovenaan