NOD december 2019

@mayi ja, ik weet het. Maar voelde me echt misselijk en had toch nog een test liggen.
Had al wel verwacht dat hij negatief was.
Wij zijn pas net bezig, maar ik heb nu al zo veel symptomen. Hoop echt niet dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Maar ik moet inderdaad gewoon nog even geduld hebben.
Succes met wachten de komende twee weken. In welke ronde zitten jullie?

Spannend Linda, voor jou komt het echt al heel dichtbij. Ik moet nog even langer geduld hebben, 11 december is mijn NOD. Het is ronde 1 voor ons... 

Elsiejoy: hè bah wat naar zeg continu die pijn. En ook de bbz! Hopelijk snel een prachtige wondertje voor jullie!
Ik wacht het inderdaad gewoon even af, hopelijk kan ik snel terecht.

[quote quote=10137835]Spannend Linda, voor jou komt het echt al heel dichtbij. Ik moet nog even langer geduld hebben, 11 december is mijn NOD. Het is ronde 1 voor ons…[/quote]
Voor ons ook de eerste ronde. Ja spannend allemaal he. Kunnen we de tijd even een paar dagen doorspoelen??

Daarom houd ik me nooit zo vast aan wat ik voel. Denk het vaak genoeg en je voelt het. Neem alleen het meetbare. Testjes, slijm, bmm en vooral temp. 

Hoi allemaal,
Vandaag zou ik ongesteld moeten worden maar tot nu toe nog niets.. ook geen menstruatie krampen waar ik altijd last van heb, ik heb ovulatie testen gebruikt en weet dat ik mijn eisprong rond de 20ste heb gehad. Weten jullie of ik morgen als ik natuurlijk niet ongesteld word al een vroege test kan doen? Of is dit te vroeg? Lees verschillende berichten op internet en volgens de gebruiksaanwijzing van cb early detectie staat dat je het al 6 dagen voor je nod kunt gebruiken.. maar de innesteling zou bij mij ook later zijn denk ik? Pfff.. dat stomme wachten ik word er zo zenuwachtig van!
Groetjes!

@Lindax We zitten in de 4e ronde
@Gebruiker10098120 Als je je eisprong rond de 20e hebt gehad dan ben je nog veel te vroeg met te beginnen met testen. Even geduld nog

Amai wat een wending hier, eerste berichtje paar dagen gelezen hier geplaatst, had gisteren & eergisteren een positieve test :) ik denk dat de tarwekiemolie er toch wel voor iets kan tussenzitten... ik heb een early test gedaan op mijn ‘normale’ nod (das 10 dagen na eisprong normaal), was negatief. Pas 4 dagen later had ik een licht positieve test, dus wss nog niet zo lang ingenesteld... kan ook helemaal toeval zijn, maar ben toch blij dat ik een maandje die pillen heb genomen! Was ronde 5... 

Terug
Bovenaan