NOD december 2019

AappiieJ balen meid! Sterkte vandaag ?
Ik ben net naar de natuurwinkel geweest en 2 potjes Maca supplementen gekocht. Eentje voor mij en eentje voor mijn man. Valt te proberen toch? Het schijnt sowieso de hormonen en menstruatiecyclus wat tot rust en regelmaat te brengen. Werkt ook nog eens libidoverhogend en je zou er meer energie va  krijgen. Kan geen kwaad dus. We gaan het zien of het wat doet...ik ken verhalen van vrouwen die meteen zwanger raakten. Maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk anders zouden we allemaal aan die supplementen zitten ?
 
Hier even een linkje voor wie het interessant vindt;
https://www.zijook.nl/gezondheid/sneller-zwanger-worden-door-maca-poeder/
 
Heeft iemand anders last gehad van ontpillen? 
Ik heb t de hele dag al koud, buikpijn en beetje licht in mn hoofd. Voel me een beetje gek. 
 
Ik ben steeds een beetje duizelig rondom mijn eisprong merk ik. En dan de periode daarna heb ik het ook vaak koud. 
Ik weet niet waar jij in je cyclus zit? Ik zit nu in de week voor mijn eisprong dus nog geen klachten, heel fijn haha! Maar kan uiteraard niet wachten tot de vruchtbare dagen :p
 
Ik zit in ronde 1. Net onttrekkingsbloeding gehad, dat is nu klaar. Cyclus dus beetje onbekend maar denk volgende week ergens eisprong. 
 
Ik weet niet of het met het ontpillen heeft te maken maar ik merk wel dat ik rondom eisprong wel vaak in de middag/avond misselijk ben en totaal geen trek heb in eten. 
En ik heb de laatste weken veel hoofdpijn, maar ben ik erg gevoelig voor hoofdpijn dus dat hoeft niet perse te maken te hebben met ontpillen. 
 
Ik gebruik nu twee maandjes maca capsules.
ik ben zo minimaal ongesteld. Ik ben altijd 5 volle dagen behoorlijk ongesteld. zeker eerste dag met krampen enzo. Nu vierde dag en gaat al vier dagen echt nergens over. 
 
Lizzje ik ben direct na het stoppen met de pil maca gaan slikken en ik heb sindsdien een hele regelmatige cyclus (precies 28 dagen en op dag 16 mijn eisprong). Ik weet natuurlijk niet of het daarmee te maken heeft, maar baat het niet dan schaad het niet. Ik ben alleen nog niet zwanger ? Ga nu ronde 4 in...
Zwemmer komt het door de maca dat je zo licht ongesteld bent? Ik heb ook vrijwel geen bloedverlies, maar dacht dat het met het ontpillen te maken had.
 
Terug
Bovenaan