NOD december 2019

Hoi! Net oververhuisd van het november topic, ga ronde 2 in. 
Had wel twee positieve testen afgelopen dagen, maar vanmorgen kwam de ms toch om de hoek kijken :/
Mijn NOD zou nu pas weer 30 december zijn, fingers crossed.
Tot die tijd lees ik hier gezellig mee!

Hier vanochtend eigenwijs geweest en toch een vroege test gedaan en deze was negatief. Zal nog even moeten afwachten. Nog geen teken van menstruatie dus blijf stiekem hopen op een positieve test later deze week.. bedankt voor je reactie Mayi, weet jij misschien als de menstruatie uit blijft vanaf wanneer ik wel zou kunnen testen? En welke test is eigenlijk nou het beste?
Groetjes

Net zoals jullie hoop ik ook 2018 zwanger af te mogen sluiten. Sinds januari slik ik hormonen om zwanger te kunnen worden (PCOS) en ik heb hierdoor gelukkig een hele goede cyclus van gemiddeld 29 dagen. 
Na 4 pogingen was het raak en we waren helemaal in de zevende hemel. De uitgerekende datum zou medio februari zijn maar helaas mocht het niet zo zijn. Bij de 2e echo zagen we dat ons 'kindje' of 'embryo' sinds de 1e echo niet meer was gegroeid. De hartslag was toch nog erg zwak en een paar dagen later was het hartje helemaal gestopt. 
Nu hebben we inmiddels weer de 4e poging erop zitten en aanstaande zondag is mijn NOD. Ik hoop zo erg dat ik het jaar nog zwanger af mag sluiten. Nu mogen we nog een paar dagen afwachten. Verder heb ik helemaal geen klachten of kwaaltjes dus ik verwacht er al niet veel van deze maand.. Mocht het niet zo zijn dan is 31 december de volgende NOD... nog 2 kansen in 2018...Fingers crossed! 

Pinatapoekie Wat vervelend. Ik denk dat je dan toch een vroege miskraam hebt gehad. Maar je weet dan tenminste dat je wel zwanger kan worden. Heel veel succes dan komende maand. 

Vanaf Wanneer kan je testen met een LF van 12? ? Vandaag moet de spotting doorbreken, tenminste als ik ongesteld zou worden. Dus twijfel om misschien morgen te testen als ik geen spotting heb, zondag is NOD.
trouwens deze maand word ik helemaal gek van mezelf. Heb zo’n goed gevoel, dat als ik denk: ja maar hallo je kan ook gewoon ongesteld worden ff terug naar aarde. Dan merk ik dat ik helemaal baal en niet uit kijk naar het moment dat ik toch ongesteld word of spotting krijg. Ik heb zo’n goed gevoel, nergens op gebaseerd maar goed.
ik heb normaal nooit klachten maar deze maand wel: sinds dpo 5 moeilijkere stoelgang en regelmatige rare realistische dromen. dpo 6 rugpijn, lichte krampjes en steekjes in buik en smiddags ineens wat misselijk. Dpo 7 hele rare dromen, steken links en weer smiddags ineens misselijk. Dpo 8 honger savonds. 
Ohhhhh als ik dit mezelf maar niet aanpraat !! 

Hoi meiden,
Wij gaan ronde 5 in heb als goed is rond 5 a 6 dec mijn ei. Ik heb een hele lange en wisselde cyclus dus bij de eerste heeft het een jaar geduurd hopelijk nu minder lang. Ik zit nu 2 maanden aan de Etos zwanger worden pillen omdat ik hoorde dat die helpen bij een onregelmatige cyclus. Mijn cyclus is nu wel netjes 29 dagen. Maar ben er nog niet nee zwanger geraakt en heb nu erge last van mijn ongesteldheid als ik het ben. Iemand tips voor een onregelmatige cyclus om het zwanger worden of nestelen te stimuleren? 
Elke maand weer met goede moed gaan we er voor maar vrees dat het weer lang kan gaan duren. Elke maand een teleurstelling hakt er zo in.

NOD is 2 december. Zojuist negatief getest, twee dagen voor NOD dus, met kv 2v5.
Flink balen.. Ik geloof niet dat dit zo kort voor mn NOD nog een positieve test gaat worden. Heb verder ook nergens last van, behalve wat gevoelige borsten, wat natuurlijk ook met mn aankomende menstruatie te maken kan hebben.
Op naar de volgende ronde waarschijnlijk.. ?

Terug
Bovenaan