NOD december 2019

Dag allemaal, 

ik lees ook al een tijdje mee en wil nu graag om jullie advies vragen. Morgen is mijn NOD maar we gaan vandaag een lang weekend weg met mijn schoonfamilie. Nu heb ik vannacht rond uur op 3 een test gedaan van Kruidvat en die leek negatief.. loop ik net de bakkamer in zie ik toch een heeel licht streepje.. zou de test wel goed zijn gegaan? Of is hij gewoon niet meer geldig na een aantal uur? 
We zitten met elkaar in een huisje dus durf niet zo goed morgenochtend te gaan testen ? maar zoals jullie begrijpen ben ik heeeeel nieuwsgierig ? 

Haiii dames,

ik ben een beetje door de war ben nieuw hier.

voor ik de pil slikte was het vrij regelmatig. Ronde een nu, ik ben op de 6de gestopt met de pil ( na drie maandjes) en op de 8&9 ontregelingsbloed gehad. Wanneer hoor ik mijn mens te verwachten? 

Hmmm zo lastig dat wachten!
Pluss is het beter om een keer in de week te testen?
Wij willen zo graag een baby, hoop ook 2018 zwanger af te kunnen sluiten
Duim voor me

[quote quote=10138371]Dag allemaal, ik lees ook al een tijdje mee en wil nu graag om jullie advies vragen. Morgen is mijn NOD maar we gaan vandaag een lang weekend weg met mijn schoonfamilie. Nu heb ik vannacht rond uur op 3 een test gedaan van Kruidvat en die leek negatief.. loop ik net de bakkamer in zie ik toch een heeel licht streepje.. zou de test wel goed zijn gegaan? Of is hij gewoon niet meer geldig na een aantal uur? We zitten met elkaar in een huisje dus durf niet zo goed morgenochtend te gaan testen maar zoals jullie begrijpen ben ik heeeeel nieuwsgierig [/quote]
Hmm ik hoop op positief nieuws voor je!
Mijn testen waren alsnog na een paar uur blanco maar hoop dat ik gewoon te vroeg getest heb.

Zaagcactus ik heb vandaag ook getest 2 dagen voor NOD maar ook negatief met de kv 2v5. Dus wacht nu op de spotting die moet gaan beginnen en mijn menstruatie zondag. 

Hallo allemaal,
Een aantal dagen getwijfeld me aan te melden omdat ik mezelf voor wil houden dat het beter is er niet teveel mee bezig te zijn maar ik kan het niet helpen! Hihi

Ronde 3 hier. Vanaf begin eigenlijk begonnen met ovulatietesten omdat we beide dolgraag een kindje willen en we het beide zonde vinden als we niet op de vruchtbare dagen klussen. 
Ik heb het laatste jaar de nuva ring gebruikt en drie maanden geleden niet meer ingebracht. Menstruatie moet nog even op gang komen maar volgens mij wel zo goed als regelmatig. Vorige twee ovulatietesten i.c.m.  een app lieten dit ook zien. Volgens mijn berekening had ik afgelopen woensdag moeten ovuleren maar de test blijft nu nog steeds negatief.. Begrijp er niks van en hoe stom misschien, het frustreert me wel. We hebben wel afgelopen week om de twee dagen geklust dus dat is gewoon doorgegaan maar hoop snel mijn ei te vinden. Wel gek, ik ben nu al wel twee /drie ochtenden misselijk en heb super hoofdpijn. Maar goed, zal stress kunnen zijn want het is way to vroeg om die symptomen te hebben, toch?

Bedankt voor jullie luisterend oor in ieder geval en jullie zullen mij hier waarschijnlijk vaker terug zien :) 

Love, Mayyy

Ik schuif ook maar mee door.... 
Mijn NOD was maandag met een cyclus van 29 dagen. Mijn langste cyclus was 30 dagen. 
Zit nu dus op dag 34 en ben dus 5 dagen overtijd. Nog steeds geen menstruatie te zien of zelfs maar het gevoel hebben dat ik ze ga krijgen. 
Heb wel af en toe buikpijn maar heb ook last van rommelende darmen al heel de week. Ook heb ik al heel de week last van maagzuur. Mijn darmen zijn echt van slag want normaal kan ik misschien is 1 a 2 keer naar het toilet maar nu elke dag .... 
Heb nu wel in oktober te horen gekregen dat ik een cyste had van 5cm. Maar daar pak ik nu al 5 weken pilletjes voor en na volgende week moet ik terug op controle. Ik word er gek van dat ze maar niet doorkomen. Heb gisteren namiddag een test gedaan en die was zo wit als maar zijn kon. 

Hoi allemaal,
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. De 28ste was mijn Nod maar ik had dus laat mijn eisprong, rond de 20ste. Ik probeer het nu maar af te wachten tot na het weekend maar vind het verschrikkelijk moeilijk.. iedere keer als ik naar de wc moet ben ik bang dat de menstruatie begonnen is hoewel ik nog steeds geen krampen heb die ik normaal zou hebben. Dus er is stille hoop.. de vroege test was gisteren voor mij natuurlijk veel te vroeg dus nu duimen draaien.. geen idee wanneer ik wel zou kunnen testen maar denk pas na het weekend weer? Succes allemaal met wachten op die 2 streepjes.. we moeten heel wat geduld opbrengen zo!

Iemand enig idee waarom ik wel ingelogd ben maar mijn naam niet bij mij posts staat?
Groetjes en veel succes allemaal!

Morgen mij nod, niet echt klachten wel zit ik behoorlijk verstopt echt niet fijn! Maarja ik drink wss ook veel te weinig. Nu een paar kiwi's op en veel drinken  Miss kan ik dan eindelijk naar de wc. We wachten het af zou een leuk kerstcadeau zijn een positief test.. Ik ga niet gelijk testen morgen ochtend even een dag afwachten en anders zondag testen. 

Terug
Bovenaan