NOD december 2019

Framboos, heb je een regelmatige cyclus? Want anders kan een app het niet goed inschatten.... zou dan eerder die testen vertrouwen.
nadia, knap dat je zo lang weet te wachten. Hopelijk pakt het positief uit!
Framboos, vroege test zou vanaf morgen kunnen maar als hij negatief is houdt hij je nog steeds onzeker want je weet dan nog niet echt zeker of je niet zwanger bent....

Hoi framboos, volgens een app zou ik ook mij eisprong hebben rond de 14e deze maand. Maar bij mij was de cb test pas positief de 19e en de 20ste. Ik had dus een late eisprong. Misschien jij ook? Gewoon even door testen! 
Groetjes Nadia

Lalalalalala, cyclussen die nu heb gehad zijn tussen de 26-28 dagen. Ik ga nu inderdaad maar uit van de ovulatietesten. Dat is op dit moment het betrouwbaarst. 
Ik ben denk ik ook veel te ongeduldig en bang dat ik mn ovulatie mis. Ze zeggen niet teveel mee bezig zijn maar dat is zo moeilijk. Ik wacht de testen gewoon af.
Bedankt voor je reactie. :) 

[quote quote=10138402]Zaagcactus ik heb vandaag ook getest 2 dagen voor NOD maar ook negatief met de kv 2v5. Dus wacht nu op de spotting die moet gaan beginnen en mijn menstruatie zondag.[/quote]
Flower: Dan zitten we in hetzelfde schuitje.. op naar de volgende ronde denk ik zo. Volgende ronde ga ik wel pas later testen in huis halen. Wil nu wel echt proberen met wachten tot mn NOD. Ben nu best wel teleurgesteld merk ik. Ook al de hele week met vroege testen in de weer geweest, op niks af dus. Wil veel te graag ?

Hallo dames,
Wat herken ik zoveel verhalen. Ik hoop voor jullie dat het allemaal positief is. Wij zijn al wat langer bezig en ik weet dus ook dat het allemaal niets hoeft te betekenen, maar ik duim voor jullie.
Ik heb wel weer iets nieuws. Vanmorgen leek het alsof ik een blaasontsteking kreeg. Ik had niet echt pijn, maar wel veel druk dat ik weer moest plassen en dan kwam er maar een beetje uit. De rest van de dag moest ik werken, dus was ik er minder mee bezig. Maar ik had wel vaker het gevoel dat ik moest plassen, dan normaal. Vanmiddag had ik twee keer een flesje water gedronken en tot twee keer toe moest ik al vrij snel en ook behoorlijk erg plassen. Ik kon het bijna niet ophouden.
Ik twijfel nu dus of het iets met een blaasontsteking te maken heeft. Weet iemand binnen hoeveel dagen/weken dat je zwanger bent, last kunt krijgen van je blaas. Dus vaker moeten plassen?

Hoi dames,
ik sluit me ook even aan bij dit topic... ik heb alleen geen flauw wanneer mijn NOD zou kunnen zijn... ik heb 12-11 mijn spiraal laten verwijderen na 5 jaar en daarvoor altijd de pil geslikt, had dus ook geen flauw idee waar in mijn cyclus ik zat toen mijn spiraal er uit ging (al die tijd niet ongi geweest door mijn spiraal)
ik heb veel rare klachten, maar denk dat dat komt door het afkicken van de spiraal... atans dat vertel ik mezelf steeds om mezelf niet al te gek te maken.. Ben wel sinds 3 dagen aan de ovulatietesten begonnen, omdat ik nieuwschierig ben of ik daar aan kan afleiden waar ik in mijn cyclus zou zitten...
iedereen succes met wachten tot je kan testen en hoop dat ze positief uitvallen!

Terug
Bovenaan