NOD december 2019

Heel herkenbaar. Ik zeg ook iedere maand dat ik niet voor mijn nod ga testen..maar ik kan het niet laten ?. 
Maandag is mijn nod.. heb gister een early test gedaan en die was negatief. Twijfel of ik morgen toch weer ga testen of het maar laat.. heb verder helemaal geen kwaaltjes ofzo dus veteaverer weinig van deze keer. 

Ik voel eigenlijk nog niets, vind het alleen vreemd dat ik 2 dagen geleden mijn menstruatie had moeten krijgen maar dat er nog geen enkel teken is dat hij eraan komt. Normaal heb ik er erg last van een dag soms 2 dagen van tevoren. Zere onderrug en veel krampen.. de vorige ronde voelde ik van alles maar bleek achteraf niets te zijn.. Wat kun je jezelf toch voor de gek houden als je het zo graag wilt! 

Hooi,
Na lang getwijfel toch maar een berichtje in dit forum. Kort geleden zijn wij ons kindje verloren met 21+3 weken. Ik voel me er redelijk kalm onder. We zouden graag weer in verwachting willen raken. Totaal niet ter vervanging van ons eerste kindje, maar voor een brusje voor hem! Er zit bij ons geen haast bij, als het komt, komt het. Het zou wel een fan-tas-tisch verjaardags/kerst cadeau zijn om een positieve test te krijgen.
Wat is dat schema leuk van Lizzje! Zijn er nu teveel mensen/berichten om een nieuw schema te maken? 
Dit is onze eerste ronde na de bevalling, NOD is ongeveer 12 december. 

Hoi Flora,
Ik kan helaas met je meepraten over het verliezen van je eerste wondertje. Ook ik was bijna 22 weken toen we er bij een gewone controle bij de verloskundige achter kwamen dat haar hartje zomaar gestopt was. Ook wij zijn vrij snel weer begonnen met het proberen weer zwanger te raken, sommige mensen hebben mij ook gezegd te wachten omdat we haar niet kunnen vervangen maar ik vind dat zo stom. Natuurlijk kun je je eerste kindje niet vervangen. Na een maand niet en na een jaar niet. Maar je bent er zo op ingesteld om een gezinnetje te gaan vormen. En dat je papa en mama word maar het niet mag zijn is heel verdrietig. Ik hoop voor jou ook op een positieve test binnenkort!
Groetjes Nadia 

[quote quote=10138604]Hoi Mayyy, Hier hetzelfde.. Ik zou nu volgens de app morgen mijn ovulatie hebben. Al een aantal dagen ovulatietest gedaan van CB. En bij mij ook nog steeds negatief. Maar als ik morgen mijn ovulatie zou hebben dan moet ik nu toch al in de LH-piek zitten? Zo verwarrend allemaal. Liefs, Framboos[/quote]
Hoi Framboos,
Volgens mij is het zo dat je een LH piek en binnen dan en 48 uur een eisprong hebt dus als jij morgen zou moeten ovuleren dan zou de piek vandaag weergegeven moeten worden (denk ik?) .
Ik zojuist weer getest, blijft negatief. Snap er niks van. Maar we blijven gewoon door klussen en ik blijf testen ... Al heeft het geen zin, is voor mijn eigen gemoedstoestand ?

Liefs 

[quote quote=10138633]Lalalalalala, cyclussen die nu heb gehad zijn tussen de 26-28 dagen. Ik ga nu inderdaad maar uit van de ovulatietesten. Dat is op dit moment het betrouwbaarst. Ik ben denk ik ook veel te ongeduldig en bang dat ik mn ovulatie mis. Ze zeggen niet teveel mee bezig zijn maar dat is zo moeilijk. Ik wacht de testen gewoon af. Bedankt voor je reactie. [/quote]
Hahahha zo herkebaar"het komt zoals het komt, niet teveel mee bezig zijn"maar hoe moeilijk is dat! Nu wij besloten hebben voor een kindje te gaan willen we beide niets liever en liever vandaag dan morgen ... Super moeilijk om er dan niet mee bezig te zijn  haha!! 

Hooi Nadiaaa, wat ontzettend heftig en herkenbaar! Ik krijg er kippenvel van. Misschien wordt het je wat te dichtbij, maar zie je het zitten om persoonlijk contact met elkaar te hebben (mail/app)? 
Ik hoop het ook voor jou: een positieve test! Ook al zal onze volgende zwangerschap altijd anders zijn dan de eerste, het is en blijft een wonder. 
Groetjes Floraa

Terug
Bovenaan