NOD december 2019

Nadiaa/Floraa, wat een heftige verhalen! Kippenvel... ik hoop van harte dat we snel allemaal een positieve test in onze handen mogen hebben en dat de zwangerschap goed verloopt. 
Mayyy, Jaa zo frustrerend. Waarschijnlijk heb ik dus toch mijn ovulatie later dan dat de app zegt. Ik blijf gewoon dagelijks testen en dan zou ik hem niet mogen missen. En mijn cyclus is dan blijkbaar nog niet zo regelmatig dan ik dacht. Geduld geduld geduld, maar men wat is dat moeilijk zeg. ? 

Hai Floraaa,
Dat is goed hoor! als je mij een email adres doorgeeft dan stuur ik je een mailtje dan heb je de mijne ook? Je kunt op dit forum volgens mij geen privé berichtjes sturen? 
Groetjes Nadia 

[quote quote=10138727]Nadiaa/Floraa, wat een heftige verhalen! Kippenvel… ik hoop van harte dat we snel allemaal een positieve test in onze handen mogen hebben en dat de zwangerschap goed verloopt. Mayyy, Jaa zo frustrerend. Waarschijnlijk heb ik dus toch mijn ovulatie later dan dat de app zegt. Ik blijf gewoon dagelijks testen en dan zou ik hem niet mogen missen. En mijn cyclus is dan blijkbaar nog niet zo regelmatig dan ik dacht. Geduld geduld geduld, maar men wat is dat moeilijk zeg. [/quote]
Jaaa poeh hhaha. Ik blijf ook maar googlen terwijl ik mezelf elke keer voor neem om dat niet meer te doen hahaha! Bij het googlen lees ik ook vrouwen bij wie de ovulatie testen gewoon niet werken maar wel zwanger zijn geraakt wanneer ze geklust hebben op de door hun berekende vruchtbare dagen terwijl ovulatie testen geen piek weergeeft. Iemand hier wel eens ervaring mee? Wellicht is dat een heel ander topic hoorr, sorry dan alvast hihi.

Nadia, ik vind het niet fijn om mijn eigen privé e-mailadres hier te zetten (blijft voor altijd staan). Dus ik heb even een nieuw e-mailadres gemaakt: floraaoudersvannu@outlook.com. Als je daar naar toe mailt stuur ik mijn eigen e-mailadres en 06. 
Framboos, je hebt gelijk: ik hoop dat iedereen een positieve test mag ontvangen! Ik was bij mijn eerste zwangerschap 1+3 week later uitgerekend, mijn ovulatiedag was dus veel later. Volgens de Flo app had ik toen ‘a low change of getting pregnant’. Ik merk dat ik het prettiger vind om mijn symptomen goed in de gaten te houden (slijm, baarmoedermond). 

Hallo dames,
Ik mag me ook weer aansluiten. Helaas is de vorige zwangerschap na 10 weken een miskraam geworden (vruchtjes groeiden niet verder dan 5 weken) waar ik nu nog middenin zit. Afgelopen maandag gestart met 2x4 cytotec. Sindsdien constant weeëige krampen maar tot vanochtend niks verloren.
Dinsdag heb ik de controle in het ziekenhuis of alles schoon is, maar ik ben bang van niet tenzij alles er dit weekend nog uit komt.
Wij willen graag meteen weer verder proberen. Het lijkt me dan ook heel fijn om alles hier te delen met jullie!
Hebben jullie enig idee hoe ik er nu achter kom wanneer mijn eisprong is? Temp, testen of?

SparklingSky heftig zeg! Ik heb zelf een vmk gejad bij 4+2 weken ik wou ook zo snel weer aan de slag maar me lichaam dacht er anders over. Ik heb een cyclus overgeslagen helaas en heb pas op dag 36 dus na 5 weken pas weer een eiaprong gehad. Ik wil je niet bang maken maar het kan dus even duren voor je lichaam hersteld is en je was verder als ik. Maar het kan ook zo zijn dat je cyclus ditect weer normaal is. 
Ik zou eerst afwachten of je helemaal schoon bent en alvast starten met tempen dan krijg je een mooie curve. Ik deed ook ovu testen vanaf dag 10 maar schommelde teveel dus laten gaan. Toen me temp van stabiel dagen lang 36.7 naar 2 dagen 36.9 ging (ben blijven tempen) heb ik een ovu test gedaan en was direct me piek dag erna temp van 37.2 dus me ei gehad.

Terug
Bovenaan