NOD december 2019

Feyre dankjewel voor je reactie! En wat erg dat je het ook meegemaakt hebt. Ja daar had ik inderdaad al over gelezen, dat het ook wat langer kan duren voor je lichaam de cyclus weer oppakt. Dank je voor de uitleg van de temp, ik zal vanaf dinsdag gaan opmeten. 

Heftige verhalen over miskramen, lijkt me echt zo vreselijk :(
Ik moet nog een week wachten tot mijn NOD, duurt langgg. Ik heb de hele tijd het gevoel (gehad) dat het deze maand zou lukken (vraag me niet waarom). Het vreemde is alleen: ik heb deze maand nog GEEN KLACHTEN.
Vorige maanden regelmatig hoofdpijn, krampen etc. Het enige wat ik deze maand kan zeggen is dat ik 2 momenten heb gehad dat ik even steken had, en verder heb ik alleen wel continu rugpijn maar dat is ook mijn zwakke plek.
Afgaande op klachten /symptomen ben ik dus een beetje bang dat het weer een teleurstelling wordt :(
Ook is mijn hartslag in rust beetje gek. Volgens ovutesten dus 23/24 nov ovulatie, hartslag al sinds 20 nov heel erg omhoog, 68/69 ipv 56-58. Nu is ie dus sinds gisteren iets naar beneden maar nog steeds 64.. Het zou nu iets van 6 of 7 dpo moeten zijn, dus ik hoop op een innestelingsdip maar wie weet kan dat wel helemaal niet whahaa!

Zo nu definitief maar over naar het december topic. 
Weet nog steeds niet precies wanneer mijn NOD is.
heb een cyclus van 22 en 29 gehad en zit nu al op 31 voor deze ronde.
op CD 18 positieve ovu test. 

Spanning hier...
Morgen is waarschijnlijk mijn NOD. Weet het niet zeker omdat ik nog niet zo lang met de pil gestopt ben.
Van de week al een keer een action early test gedaan, maar die was negatief.
Morgenochtend samen met mijn vriend de kv 2v5 test proberen.
Zoooooo spannend...
Ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de gek houdt. Al dagen last van mn darmen. 3 keer s middags wat misselijk. Af en toe wat duizelig maar vooral heel moe.
Probeer mezelf wat rustig te houden met het idee dat we pas net proberen, dus dat het waarschijnlijk nog wel een paar maanden gaat duren. Maar hoop t zo....

Ik heb ook al ruim een week bij vlagen misselijkheid, gevoelige tepels en vandaag af en toe geprik onderin mijn buik/rond navel. 

Geloof dat we allemaal in de paranoia fase zitten. Met die NOD's om de hoek. Mijn man vroeg vandaag ineens of mijn borsten voller waren of dat ik aangekomen was..... Nou dat laatste niet. Althans, die ene kilo zal niet zo'n verschil maken bij cup D/E. Dus nu zit ik constant aan m'n borsten te voelen XD "zou het" 

5 december nod.... zucht. 

[quote quote=10138881]Geloof dat we allemaal in de paranoia fase zitten. Met die NOD’s om de hoek. Mijn man vroeg vandaag ineens of mijn borsten voller waren of dat ik aangekomen was….. Nou dat laatste niet. Althans, die ene kilo zal niet zo’n verschil maken bij cup D/E. Dus nu zit ik constant aan m’n borsten te voelen XD “zou het” 5 december nod…. zucht.[/quote]
Hahaha, hier zo net precies hetzelfde! Merk plots dat ze ook pijn beginnen te doen. Door late eisprong ook pas een verwachte NOD van 5 dec ipv morgen. Vanochtend wel getest, negatief. Afwachten maar weer.

Terug
Bovenaan