NOD december 2019

Dank jullie wel, zit nog een beetje in de ongeloof fase en de ojee kerstmaand uiteten, gourmetten geen carpaccio geen wijntje hoe ga ik dit uileggen.?
Vanmiddag even een clearbleu kopen als soort extra check hahaha  

Gefeliciteerd Lavendeltje! Wauw.. 2e ronde. Wat een geluk! 
Ik heb morgen mijn nod.. Was aan het twijfelen vandaag te testen maar heb me kunnen inhouden.... Weet nog niet zeker of ik het morgen zal doen. Was jouw nod vandaag Lavendeltje?

Dankje mijn nod was gisteren, had/heb eigenlijk niet echt klachten maar had vrijdag en gisterenavond opeens z'n gevoel dat het raak kon zijn..al 4 nachten stipt 5 uur wakker of dat er mee te maken heeft geen idee normaal nooit last.van zo ook vanochtend test gedaan en binnen een minuut was er een lichte maar toch duidelijke streep. :) 

Morning! 
Ik schrijf ook weer mee, ik hop van maand naar maand, dit is de 7de ronde. Er zijn wat oude bekende hier, maar voor de nieuwelingen: 
Ik ben 33 en we hebben 2 zoons van 11 en 6. 
Even in ern notendop:
Afgelopen weken erachter gekomen dat ik een teraroom op eierstok heb (goedaardige tumor) het was even paniek omdat deze eruit moet maar met de gyn besproken dat we het nog 3 maanden aankijken om toch eerst zwanger te raken. Het zit een zwangerschap niet in de weg, maar gezond is het ook niet dus ik krijg nu elke 3 maanden een echo om te kijken of hij groeit. Zolang hij niet groeit mogen we gewoon verder gaan. Ik hoop dat ik snel zwanger ben en na de bevalling moet hij eruit voordat hij wel groeit of kwaadaardig wordt. 
Ik zit nu op cd17 en heb altijd een eisprong op cd18. Dit keer ook waarschijnlijk, de ovutest loopt op en vanmorgen was temp even laag. Bij mij altijd vlak voor eisprong. Dus op hoop van zegen! 
14 december is mijn Nod? Is er deze maand ook weer een lijstje gemaakt?

Lavendeltje, Oke typisch! Ik heb tot gisteren niets gevoeld, al slaap ik ook al n paar nachtjes niet zo goed. Maar gisteren had ik ineens van die steekjes, prikjes in mijn rechterlies/onder bij mijn schaambeen. (Aan de kant waar ik deze cyclus een dubbele eisprong had). En sinds gisteravond begonnen mijn tepels wat gevoelig te worden.. en vanmorgen lijken mijn borsten ietsje steviger aan te voelen. Maargoed, dat laatste gebeurt ook wel eens voor een menstruatie? Ik begin eigenlijk pas sinds gisteravond ongeduldig te worden... Misschien test ik morgen maar beter wacht ik tot dinsdag. Ik vind het zo spannend, eigenlijk totaal geen kwaaltjes, maar heb ook wel eens gehad dat ik wel weet ik niet wat allemaal voelde en dan ongesteld werd. Dus kortom, GEEN idee.

[quote quote=10138969]Dankje mijn nod was gisteren, had/heb eigenlijk niet echt klachten maar had vrijdag en gisterenavond opeens z’n gevoel dat het raak kon zijn..al 4 nachten stipt 5 uur wakker of dat er mee te maken heeft geen idee normaal nooit last.van zo ook vanochtend test gedaan en binnen een minuut was er een lichte maar toch duidelijke streep. [/quote]
Dat had ik ook bij mijn vorige zwangerschap! Elke dag extreem vroeg wakker, de rest van de dag dan weer moe en duizelig. En op een gegeven moment borsten die veel steviger werden. Verder heb ik weinig klachten gehad eigenlijk haha.
Citrus wat heftig zeg. Gelukkig mag je het nog even aankijken. Hopelijk groeit het niet. Ik duim met je mee!

Terug
Bovenaan