NOD december 2019

Gefeliciteerd Lavendeltje!! Ik hoop dat bij mijn 3x scheepsrecht is, hihi 3e ronde dus..
Oh geweldig die reacties over gevoelige borsten. Ik betrap mezelf er dus ook op dat ik af en toe zo zit te voelen van voelt het nou al anders hahaa!
Maar goed er zijn dus meer mensen zonder klachten eigenlijk een Lavendeltje, jij had dus eigenlijk ook niet echt klachten? Dat geeft dan wel weer moed... En ik heb ook echt nog steeds het gevoel dat het deze maand raak is, het gaat echt zo'n teleurstelling zijn als het niet zo is.. Pff. Eerste maand met ovutesten, misschien komt het daar ook een beetje door. Mjaa het is natuurlijk geen wonder middel, al hoop ik van wel hihi.
Volgend weekend 8/9 dec is mijn NOD, zooo spannend! 

Nouja opzich is een foto niet nodig.
vanmorgen met mijn 2e plasje toch maar een test gedaan omdat mijn vriend elke keer zegt dat ik op een stokje moet plassen.
en zag gewoon een dikke streep. Probeer straks nog even een foto te plaatsen!
morgen maar even testen met cb met welen indicator. Of denken jullie dat ik dat straks ook gewoon kan doen?

Google op mupload 
Klik erop en upload een foto
Klik op de bovenste link 3n kopieer
Ga naar het forum en klik op het pictogram (bergje) 
Plak daar de link
Verzenden

Ben reuze benieuwd! Ben gek op streepjes speuren hihi

Gefelicteerd! Dus toch geen lange cyclus maar gewoon zwanger! Tof.
als je direct een dikke streep krijgt kun je vanmiddag wel een cb doen. Alleen ik zou die €15 lekker besparen of een cool cadeau voor kopen, aangezien je weet wanneer je ovulatie was. Zo’n digitale reageert op de hoeveelheid hcg en gaat dat via een standaard toename uit hoe lang je zwanger bent. Als ik dit forum lees krijg ik af en toe t gevoel dat ik echt raar ben dat ik die test niet heb gedaan haha.

@Lavendeltje Gefeliciteerd!! Goed nieuws :) 

Hier vanmorgen beetje roze afscheiding. NOD is 5 december. Ben eigenlijk wel een beetje bang dat mijn periode te vroeg komt. Dat zou betekenen dat mijn cyclus alweer korter is, 25 dagen. Korter dan 25 schijnt niet zo'n goed teken te zijn. En in combi met mijn bijna 35 krijg ik daar een beetje de kriebels van :(

Terug
Bovenaan