NOD december 2019

Gefeliciteerd aan alle zwangeren ?
Deze maand ben ik best ontspannen geweest. Alleen nu komt waarschijnlijk mijn NOD er weer aan (ik heb de laatste maanden geen regelmatige cyclus) en nu komt die spanning weer. Komt ook vooral omdat ik opeens heel vaak moet plassen. Ik had er zelf niet zo bij stil gestaan en dacht dus eerder iets van een blaasontsteking, maar het doet geen pijn. Zegt mijn vriend gisteren: ‘Ben je zwanger of zo? Je gaat zo vaak naar het toilet.’ Sindsdien twijfel ik dus. 
Vanmorgen onder de douche had ik ook wel het idee dat mijn borsten voller en groter waren, maar dat kan verbeelding zijn of met de menstruatie te maken hebben. Af en toe ben ik misselijk overdag, maar ook dat is een symptoom dat ik andere maanden soms ook heb gehad en toen was ik ook niet zwanger.
Ik wil er eigenlijk niet zo mee bezig zijn, maar Pff. We zijn nu al een tijdje bezig, maar ik durf dus echt nergens meer op te hopen. Ik vind het zelfs een beetje eng worden richting mijn NOD. Steeds die teleurstelling is echt niet fijn. 

Temp volgens mij ben je gewoon zwanger!! Gefeliciteerd! Ook voor de rest bij wie het raak is?
Ik was vandaag 5 dagen overtijd. Woensdag al een test gedaan. Negatief. Vanmorgen idem dito... en vanmiddag dan toch ongesteld geworden? ondanks dat het pas ronde 1 was (wel al een half jaar gestopt met de pil) had ik goede hoop... pijnlijke borsten, stemmingswisselingen, temp van gemiddeld 37.3 de afgelopen dagen. (Niet onder 37.1 geweest)... helaas. Ik verhuis dus naar het januari topic voor volgend jaar.
Voor iedereen die hier nog blijft kletsen: heel veel succes! Ik hoop voor iedereen dat het zo snel mogelijk lukt:)

Bah, periode dus eerder gekomen. Hoop echt dat het komt omdat ik ziek ben geweest. Mijn man was verdrietig. Dat was wel schattig. 

Volgende nod is nog steeds in december. 27ste nu. Dus ik praat nog even mee hier. 

Gefeliciteerd aan alle zwangeren 
Deze maand ben ik best ontspannen geweest. Alleen nu komt waarschijnlijk mijn NOD er weer aan (ik heb de laatste maanden geen regelmatige cyclus) en nu komt die spanning weer. Komt ook vooral omdat ik opeens heel vaak moet plassen. Ik had er zelf niet zo bij stil gestaan en dacht dus eerder iets van een blaasontsteking, maar het doet geen pijn. Zegt mijn vriend gisteren: ‘Ben je zwanger of zo? Je gaat zo vaak naar het toilet.’ Sindsdien twijfel ik dus. 
Vanmorgen onder de douche had ik ook wel het idee dat mijn borsten voller en groter waren, maar dat kan verbeelding zijn of met de menstruatie te maken hebben. Af en toe ben ik misselijk overdag, maar ook dat is een symptoom dat ik andere maanden soms ook heb gehad en toen was ik ook niet zwanger.
Ik wil er eigenlijk niet zo mee bezig zijn, maar Pff. We zijn nu al een tijdje bezig, maar ik durf dus echt nergens meer op te hopen. Ik vind het zelfs een beetje eng worden richting mijn NOD. Steeds die teleurstelling is echt niet fijn. 

[quote quote=10139129]Bah, periode dus eerder gekomen. Hoop echt dat het komt omdat ik ziek ben geweest. Mijn man was verdrietig. Dat was wel schattig. Volgende nod is nog steeds in december. 27ste nu. Dus ik praat nog even mee hier.[/quote]
Balen zeg! Helaas..  Zou goed kunnen dat hebt ziek zijn je cyclus wat van slag heeft gebracht. Heeft toch allemaal met elkaar te maken.
Mijn menstruatie is gisteren begonnen, mijn nieuwe NOD is ook 27 december. Laten we hij op een (iets verlaat) kerstcadeau!

Temp als dat een zwangerschaps test is is die gewoon heel erg positief hoor! ik zie duidelijk een lijn :D gefeliciteerd!
heb zelf even niet zoveel met het forum gedaan. probeer wat afleiding te zoeken met Pokemon en me diamond painting xD
hier nu 4DPO. lichtelijk wat klachten maar we geen het zien 12e kunnen we testen en dat is met een LF van 15 dagen genomen. wie weet is het niet nodig en ben ik ongesteld ervoor. hoop dat wel dat me cyclus weer normaal is en niet zo lang als nu van de mk >.

Gefeliciteerd temp!! Positief ja!! ?

Ik ga dinsdagochtend testen als ik morgen niet ongesteld word! Heb goede hoop! In de loop van de dag zijn mijn borsten echt steviger geworden, mijn vriend vond ook al dat ze groter voelden! En de steekjes houden vandaag al voor de 2e dag aan.. Ook smaakt al het eten me anders. Dus hopelijk zijn dit signalen dat het eindelijk weer zover is! Zou mooi zijn nu nog net in 2018... ?

Terug
Bovenaan