NOD december 2019

Uhhh.... dit is pas een piek! Daar is de test van gisteren niks bij! Oef... Wel laat zeg. Vanavond of morgen pas eisprong waarschijnlijk, of hij springt lekker vlot. Nu op mijn lichaam vertrouwen dat het de tijd geeft... op hoop van zegen. 

Zo Citrus dat is zeker een piek!!
Ik zit nu op 7dpo en begon eigenlijk op 5dpo. Ik heb de 11e me NOD
Ik zal zo het lijstje maken zit nog niet achter me pc ?

Wat vinden jullie?! Ik had eigenlijk gister (3 december) ongesteld moeten worden. Hiervoor ben ik 3 keer ongesteld geweest sinds stoppen met de pil en alle 3 stipt op de 29 dagen. Vandaag dus dag 30 en ik heb nog geen enkel signaal gevoelt van een komende menstruatie. Ik voel me ook niet anders oid maar de klachten die ik normaal heb vlak voor de menstruatie heb ik nu nog niet ervaren. Wat zouden jullie doen, testen of nog even wachten. Wil mezelf ook niet blij maken met een dooie mus haha

@smurfjes
Bedankt voor je tip. Helaas ben ik al enige tijd bezig. Inmiddels heb ik bijna alle symptomen gehad, maar ben ik dus nog niet zwanger geweest. Ik weet dus dat symptomen helemaal niets hoeven te betekenen. 
Ik vind het vaak plassen vooral spannend omdat ik twijfel of ik niet naar de dokter moet gaan. Ik heb verder nergens last van bij het plassen, geen pijn enzo, maar als er iets aan de hand is, zou ik dat graag willen weten. Weet je nog hoe lang dat vaak plassen bij jou heeft aangehouden? Weet je ook wat het uiteindelijk wel was? 

Hoi mtts, dit duurde bij mij zo'n 2 wkn en toen werd ik ongesteld en was het voorbij. Ook geen pijn ofzo maar idd geen idee wat het was!

@mamaaprilbaby ik probeer tot nod te wachten.. vorige maand ook daarvoor getest maar is toch zonde van de tests. Vind het wel moeilijk om te wachten! 

@jlg ik zou testen! 

Terug
Bovenaan