NOD december 2019

Leuk dat er weer meer gekletst word. Gister ongesteld geworden, 1 dag later dus als ik nu een cyclus van 27 dagen aanhoud heb ik nóg een keer een NOD in december en dat is dan 30 december dus als ik weer op het lijstje mag Fyere. (Jij maakt ze als de beste) ?
Deze maand gaan we wel even alles los laten. Ik heb ivm eigen zaak deze maand mega druk en willen echt even goed genieten samen van de vrije tijd en kerstdagen die we samen hebben. Dus ik lees zo af en toe wel mee maar wil niet veel reageren. Neem me dat niet kwalijk. Ga ook even de app niet gebruiken en m’n insta is ook even opgeschoond van alle leuke zwanger/baby pagina’s. Even een frisse ‘start’ zonder te veel afleidingen om het maar zo te zeggen. Ik wil het zo graag dat mn hoofd echt ophol sloeg dat ik 1 dag te laat was, dit wil ik gewoon echt niet meer. Hopelijk werkt het om mijm hoofd leeg te maken als we deze maand even lekker alles los laten en samen te genieten. 
Ik lees dus wel mee en hoop voor jullie allemaal dat jullie 2018 positief afsluiten!? 

Bedankt voor de tips. Ik ga er nu maar even vanuit dat ik niet zwanger ben. Had ook al niet het idee dat ik zwanger ben. Eigenlijk heeft het geen zin om de komende twee weken te testen, maar ik weet nu al dat ik dat niet ga volhouden. 

Goed dames,

hier een linkje naar het doc bestand. jullie kunnen hem zelf aanpassen. ik zet hem tussendoor nog op alfabet, kunnen jullie miss je ronde erbij zetten? ook wel leuk dat bij te houden.
ben ik iemand vergeten zet jezelf erbij of geeft het me door dan doe ik het. als jullie liever gewoon een plaatje willen die ik update eens in de zoveel tijd let me know dan doe ik dat ook!

https://docs.google.com/document/d/1FmVdXAOmMkISRhjWRRtySlBLxGKqAUaxQnsV7UNubFw/edit?usp=sharing
moet ik ofc wel de link plaatsen xD

Feyre, ik snap niet hoe ik het moet bewerken.. maar dit is ronde 16 voor mij mocht je dat willen toevoegen. Mei 2017 begonnen.

Wij zitten inmiddels alweer in de 8ste ronde. Ik hoop heel erg om dit jaar nog zwanger af te kunnen sluiten.
Ik slik al 8 maanden multivitamine met extra foliumzuur. Ik ben vooraf gestopt met roken en alle medicatie die ik gebruikte. Ik drink geen alcohol (deed ik sowieso al bijna nooit) en ik eet al sinds we proberen geen rauw vlees meer, behalve wanneer ik toch weer ongesteld ben geworden. 
Sinds vorige maand begonnen met temperaturen en deze maand ovulatietesten. Wie weet helpt het. Tja helaas gaat het bij ons allemaal niet vanzelf.. 
Mijn NOD is 19 december. Zou een mooi kerstcadeau zijn!

Terug
Bovenaan