NOD december 2019

Haha ja raar hè op welke dingen je allemaal gaat letten en dan zeggen ze ook nog je moet er niet teveel mee bezig zijn, ja duh!

Haha ja raar hè op welke dingen je allemaal gaat letten en dan zeggen ze ook nog je moet er niet teveel mee bezig zijn, ja duh!

Ik kon de spanning even niet meer aan. Aangezien ik de laatste tijd een onregelmatige cyclus heb, dacht ik eens even kijken of mijn vruchtbare periode deze keer weer zo laat is. Echter was er amper een streepje te zien. 
Nu heb ik eens ergens gelezen dat als je zwanger bent, de ovulatietest ook positief is. Klopt dit? Kan ik nu dus ook uitsluiten dat ik zwanger ben? 

mttm ja een ovu test KAN positief uitslaan op HCG dit had ik voor ik positief testte ovu test was bijna even donker als de controle streep

Mijn NOD is ook op 6 december en dit is de derde ronde. Bij mijn eerste werd ik ronde vier zwanger. 
Besloten geen vroege testen meer te doen, omdat dit na een negatieve test de onzekerheid toch niet wegneemt. Je blijft hopen. 
Bij m’n eerste zwangerschap had ik totaal geen symptomen, dus daar ga ik dit keer ooo maar vanuit. Nog twee dagen..

@Feyre, je zegt dat een ovulatietest positief KAN zijn. Hoeft dit dan niet? Kun je ook zwanger zijn en geen positieve ovulatietest hebben?

Hoop berichten weer vandaag en gisteren. Hier nog steeds niet ongesteld. NOD was zondag, maar ik testte negatief.
Heb nu wel t gevoel dat t er aan komt. Nou ja, als ik toch niet zwanger ben, laat de ongesteldheid dan maar komen. Des te sneller we weer een maandje verder zijn.

Klopt mttm. iedere vrouw is anders en hij hoeft dus niet positief uit te slaan. Maar moet wel zeggen dat ik het vaker wel hoor als niet. MAAR je mag van een ovu test niet leiden of je zwanger bent of niet

Terug
Bovenaan