NOD december 2019

Hallo dames, ik meld mij ook voor NOD december.. 
Voor mij/ons is het ronde 17 (deze maand 13/12 hebben we ook een afspraak in het ziekenhuis om te kijken of er wellicht een medische oorzaak is voor uitblijven zwangerschap)
Mijn NOD is of op 13 december, of op 18 december. Vorige maand schoot ik ineens van een keurige cyclus van 28 dagen naar 32 dagen. Afgelopen vrijdag had ik een mooie ovulatie test met 2 dikke blauwe strepen, dus het weekend vollop benut (lees zaterdag en zondag, vrijdag avond wilde manlief niet :S)
Dus het is spannend weer.. stiekem hoop ik (zoals iedere maand) dat het lukt maar helaas tot op heden geen succes. 
Na het stoppen met de pil heb ik mega veel klachten gehad door mijn hormonen die compleet van de leg waren. Sinds een week of 2 slik ik maca (Vitaminstore) plus hun pre natale vitamines, 100% natuurlijk dus geen synthetische middelen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik deze maand weinig tot geen klachten heb. 
Wel heb ik sinds gister avond een ander gevoel in mijn borsten, net alsof ik spierpijn heb, en sinds vanochtend van tijd tot tijd enorm kriebelende tepels.. Voor nu kan ik enkel afwachten... Wachten duurt lang ;)

@JLG in principe zou je nu al kunnen testen, maar ik zou zeggen wacht even tot je een week "over tijd" bent.. Ik was afgelopen cyclus ook een paar dagen over tijd, maar werd helaas toch ongesteld..
Testjes van de Kruidvat 2 voor 5 euro kan natuurlijk geen kwaad, is niet zo'n dure uitgave als CB testen.. (Voor als je echt niet meer wachten kan) *succes!

@smurfjes, ik hoop dat het bij mij anders gaat, maar zou bij mij ook wel eens zo kunnen zijn.
Was het na je menstruatie voorbij?

Hoi mttm, ja toen was het voorbij. Heb vandaag in de gaten gehouden en ook nu best vaak moeten plassen maar mn nod is morgen dus ik hou het er maar op dat het daardoor komt. Misschien een rare vraag maar heb je dat niet met ontlasting? Een week vóór mijn nod en tijdens menstruatie moet ik veel vaker (soms meerdere keren per dag) en terwijl ik dit typ besef ik dat ik dat afgelopen week niet gehad heb ?

@smurfjes, meestal merk ik het ook wel aan mijn ontlasting. Heb er nooit heel vaak opgelet, maar het verandert wel. Het lijkt alsof het deze keer anders is, maar daar kan ik geen zinnig woord over zeggen. Kan ook gewoon tussen de oren zitten.

Haha smurfjes! Dat herken ik zo erg! Van de ontlasting, ik kan ook de week voor en tijdens menstruatie goed naar de wc. Heel apart!

Hier nog geen menstruatie te bekennen... Hopelijk komt ie gauw als t toch geen zwnagerschap is!

Terug
Bovenaan