NOD december 2019

Hoi!
Ik kom ook weer even meekletsen. Ronde 3 hier. Vorige maand even wat minder intensief mee bezig geweest omdat we andere dingen aan ons hoofd hadden.. Maar nu benutten we deze kans in de hoop om 2018 met een positieve test af te sluiten! Mijn NOD is de 19e, ik heb mezelf aan het lijstje toegevoegd.
Allemaal veel succes!

Huh apart. Staat echt op met link mag bewerken en zie dat het toch een paar gelukt is. Maar geeft niks ik kan het er ook inzetten dan maak ik er gewoon weer een afbeelding van die ik upload hier

Waaaaaahhhhh omg omg ik ben echt aan het shaken niet normaal. 
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest zou hebben. Ja ik weet het, zaterdag /zondag is pas NOD maar ik ben vrij vandaag en was dus toch te eigenwijs op te testen...
Ziet iemand datgene wat ik ook zie of ben ik gek geworden? Het is wel nog heel licht hoor, maar ja ik zit dus ook 3 of 4 dagen voor NOD. 

Klopt, ik zie ook dat je hem op bewerken hebt staan en dat je het bewerkt hebt. Geeft niet, zal wel via pc moeten bij mij denk ik. Kun jij hem aanpassen? 7de ronde. 
Verder weet ik niet hoe ik mij voel, ik merk toch dat ik het lastig vind dat de piek gister ineens pas was, gisteravond en nacht veel buikpijn en rugpijn, dus misschien dat dat dan de eisprong was. Ik hoop zo zo zo erg dat mijn lichaam zich aanpast en dus de afstoting/menstruatie wat uitstelt zodat, als er een bevruchting heeft plaats gevonden, de tijd geeft om in te nestelen. Zeker omdat Ik voor mezelf wat haast heb ivm die tumor. Ik hoop dat het niet groeit en geen zorgen hoeft te maken. Dus liever gister dan vandaag zwanger natuirlijk haha. Sowieso, maar gezien dat gedoe... de spanning neemt alweer aardig toe ??

Terug
Bovenaan