NOD december 2019

Meiden, wat zijn jullie verschijnselen tot nu toe?  En hoeveel dagen dpo zijn jullie vandaag? 
Ik ben nu 7 dpo en mijn verschijnselen tot nu zijn: af en toe misselijk na het eten, rommelig baarmoeder alsof ik ongesteld gaat worden. Sommige dagen heb ik pijnlijke borsten maar dat is geen betrouwbare verschijnsel omdat ik dat vaker heb. 
Ben benieuwd naar jullie verschijnselen! 

Inmiddels 2 dagen na mijn NOD. Spannend! Ik wacht het nog even af. Als er vrijdag/zaterdag nog niks te zien is ga ik toch maar eens testen

Zo dat zijn weer heel veel pagina's erbij ?
Hier nog altijd geen ongesteldheid. Volgende week terug op controle en hopelijk dan goed nieuws bij de gynaecoloog dat de cyste weg is en ik mag stoppen met de medicatie. Momenteel dus cyclus al van 38 dagen had al mail gestuurd naar de dokter. En hij vertelde mij dat dit door de medicatie kan komen dat ik niet ongesteld word. Hoop nog altijd op iets anders natuurlijk maar blijf er nuchter onder dat het gewoon de medicatie is ?

Ook even een update van mij.. ik gebruik 2 apps voor het bijhouden van mijn cyclus. Het stomme is de 1 zegt ongesteldheid over 8 dagen, de ander 13.. 
Ik had de afgelopen 15 maanden een cyclus van 27/28 dus kon de klok erop gelijk zetten, vorige maand schoot hij naar 32 dagen. Dus wanneer mijn NOD nu eigenlijk is.. geen idee..
Sinds een dag of 2 voelen mijn borsten gespannen, zie ik (licht) blauwe aderen. Ik kan gigantisch moeilijk naar de wc voor nummer 2.. voel steekjes, de ene keer onder mn navel richting het schaambot, vandaag vooral rechts onder in mijn buik richting mijn lies. Mn tepels kriebelen enorm, en ondanks dat ik voldoende drink een gort droge mond.. 
Tsja, voor mij zit er niets anders op dan wachten. Omdat wij nu zo'n 17 maanden "bezig" zijn staat 13 december onze eerste afspraak in het ziekenhuis.. Ik blijf hoop houden, maar poeh dat is soms lastig hoor (zeker als de 1 na de ander met het vreugdelijke nieuws komt in  mijn vriendenkring)

Zit mij trouwens net te bedenken dat dit ook wel de tijd zou kunnen zijn voor een eventuele innestelling misschien? Afgelopen vrijdag 2 dikke blauwe strepen op de ovulatie test, afgelopen weekend flink geoefend.. Dus wie weet?!?

Terug
Bovenaan