NOD december 2019

Hallo allemaal,
Voor mij is dit de eerste keer dat ik überhaupt meedoe op een forum. Wel al heel veel meegelezen:).
Mag ik mij bij jullie aansluiten? Mijn NOD is aanstaande zaterdag, dus ik vind het erg spannend allemaal...
Mijn vriend en ik zijn ongeveer een jaar geleden begonnen (een half jaar bezig geweest) met zwanger worden, maar door omstandigheden ben ik toen toch weer even de pil gaan slikken. Dit is de tweede ronde van onze nieuwe poging:).
Wellicht komen hier handige tips voorbij, maar ook gewoon elkaar steunen is fijn denk ik:).
Groetjes!

Ronde 6 hier, nod is as zaterdag. Merk nog niks behalve al 2 weken wat pijn in mn onderrug maar dat stelt niks voor. We hopen maar weer op t beste ?

Ok. Mijn menstruatie mag nu wel gewoon komen.... Maandag had ik ongesteld moeten worden. Inmiddels donderdag en nog niets. Vanmorgen toch nog een testje gewaagd, niets. Blanco. Super irritant dit.... 

Pareltje, gefeliciteerd!!
pienie, spannend...
Rvis, dat is inderdaad vervelend zo. Heb je dat vaker gehad?
Mijn NOD is denk ik maandag. Had voor mijn gevoel 27 november mijn eisprong en maandag ochtend een heel klein beetje bloed. Vandaag een vroege test gedaan maar die was helaas negatief :-(

Gaat niet helemaal lekker via mijn mobiel. Mijn NOD is dus vandaag en nog niets te bekennen. Ik ben wel enorm nerveus, dus ook niet gek als mijn menstruatie daardoor uitblijft hahaIk wacht tot zaterdag met testen! Fingers crossed!

@Citrus: joeeeee meid! Ik heb echt een paar weken niet op het forum gekeken. Ik was er even zo klaar mee na die miskraam. Wat is dat toch een klap in mn gezicht geweest :eek: Hoe is het met je ??? Wel aan je gedacht hoor. Jij nog niet zwanger dus zie ik.... balen zeg!! Dan gaan we allebei voor de augustus baby

Terug
Bovenaan