NOD december 2019

@Temp, bedoel je mij??
Ik ben vorige maand 2 dagen ongesteld geweest, en na een bloed onderzoek bleek ik niet zwanger te zijn.. Mijn ovulatie testen gaven verder geen streepjes, enkel afgelopen vrijdag 2 ;)

MevrouwdeB lastig dan he. Ik zou gewoon 14 dagen na je ovu optellen en dat als NOD aanhouden. Dan zit je altijd wel goed.
Hopelijk gewoon raak en anders hopelijk snel hulp. 17 maanden is niet niks!

[quote quote=10140468]@Temp, bedoel je mij?? Ik ben vorige maand 2 dagen ongesteld geweest, en na een bloed onderzoek bleek ik niet zwanger te zijn.. Mijn ovulatie testen gaven verder geen streepjes, enkel afgelopen vrijdag 2 [/quote]
Ja, ik bedoel jou ;) 

Hallo dames,
Volgens mij hadden vandaag meerdere dames hun NOD. Hoe is het bij jullie verlopen?
Hier zoals verwacht niets te bekennen. Heb ook bijna geen kwaaltjes, maar is ook niet gek met mijn onregelmatige cyclus. Ondanks dat ik weet dat het langer kan duren dan mijn normale cyclus van 28 dagen, vind ik het vanaf dat moment altijd heel spannend worden. Ik twijfel nu een beetje wat ik zou doen. Ik wil eigenlijk minimaal tot zondag wachten met testen, maar van de andere kant breekt de spanning me soms op. Wat is wijsheid? Wanneer zouden jullie testen?
Ik heb overigens geen ovulatietesten gedaan, dus ik weet niet precies mijn eisprong. De hele maand ben ik daar erg blij mee geweest, want het was een relaxte maand. Nu vind ik het uiteraard iets minder.
Wat kan ik nu het beste doen?

Pareltje gefeliciteerd, ik zie toch ook echt 2 streepjes!!
Ik zou ong vandaag mijn eisprong moeten hebben en sinds een uur heb ik licht pijnlijke borsten. Meestal heb ik dat als ik over een week ongesteld moet worden ofzo. En als ik pech heb loop ik er 2 weken mee rond.
Ik weet niet wat ik moet denken. Ben een beetje bang dat het een teken is dat t niet is gelukt deze maand. Bleh. Sorry, moest t even kwijt. Misschien toch volgende maand maar temperaturen ofzo.

[quote quote=10140489]Hallo dames, Volgens mij hadden vandaag meerdere dames hun NOD. Hoe is het bij jullie verlopen? Hier zoals verwacht niets te bekennen. Heb ook bijna geen kwaaltjes, maar is ook niet gek met mijn onregelmatige cyclus. Ondanks dat ik weet dat het langer kan duren dan mijn normale cyclus van 28 dagen, vind ik het vanaf dat moment altijd heel spannend worden. Ik twijfel nu een beetje wat ik zou doen. Ik wil eigenlijk minimaal tot zondag wachten met testen, maar van de andere kant breekt de spanning me soms op. Wat is wijsheid? Wanneer zouden jullie testen? Ik heb overigens geen ovulatietesten gedaan, dus ik weet niet precies mijn eisprong. De hele maand ben ik daar erg blij mee geweest, want het was een relaxte maand. Nu vind ik het uiteraard iets minder. Wat kan ik nu het beste doen?[/quote]
Gewoon wachten tot zondag dat is mijn raad ? je kan het !! 
Uiteindelijk haalt het niets uit als je nu al test en hij zou negatief zijn dus ik zou gewoon nog even wachten. 

Mttm, ik helaas vandaag ongesteld geworden. Ik kon ook nooit wachten met testen daarom die van de action die zijn zo goedkoop ? succes!

@lavendeltje van harte gefeliciteerd!! :D
@feyre ik ben nog in ronde 1 en ik kan ook niet in het bestand bewerken. Zou je dit ook voor mij kunnen toevoegen? :) 

Hier verder alles nog rustig.... nog een paar dagen en dan NOD! Spannend!

Terug
Bovenaan