NOD december 2019

Smurfjes, balen dat je menstruatie is doorgebroken. Ik hoop voor je dat het volgende ronde wel raak is.
RVis, wat vervelend. Weet je wel wanneer je eisprong was? Kan het nog zijn dat het wat langer duurt? 
Ik ben echt blij als het zondag is. Wil dan pas testen, maar ondertussen maak ik mezelf helemaal gek. Ik voel van alles, maar geen idee of het er ook echt is en of het echt met een zwangerschap te maken heeft. Ik ga nog maar even van het negatieve uit, dan valt de teleurstelling misschien nog een beetje mee.

Lalalalala ja.. helaas wel. Baal er ontzettend van. En had mij voorgenomen omdat ik nog maar een paar rondes met clomid mag proberen geen alcohol meer te drinken vanaf mijn eisprong. Dus ik heb echt keurig mijn zwangerschapsvitamientjes genomen, veel geklust rond eisprong, geen alcohol gedronken.. zo gehoopt dat het nog net in 2018 raak was. Ik voel echt al vanaf zaterdag constant steekjes/prikjes aan de kant waar mijn eisprong was. En veel eten wat ik normaal lekker vind smaakt me niet... Dacht eerst nog mss een laag hcg.. Maar daar geloof ik langzaam ook niet heel erg meer in. Maargoed. We wachten maar weer gewoon verder....... Mijn geduld word aardig op de proef gesteld. En dat voor iemand met weinig geduld?? 

Balen dat je ook negatief hebt getest! Maar je NOD is nog niet of wel? 27 Nov eisprong.... Dan zit je pas op 9 dpo als ik me niet vergis? Dus wie weet... 

Mttm, ik was op maandag 19 November bij de arts voor een echo, en toen was er al vrij vocht te zien. Dus de arts en ik gingen er beide van uit dat ze elk moment konden springen. (Ik had twee rijpe eitjes). Dus ik heb daar 14 dagen bij opgeteld.

Even een vraag aan jullie:
Wie heeft er ervaring met het voor je gevoel ineens een heel stuk dikker zijn in laten we zeggen twee weken? Ik hou constant m’n buik in en heb echt een heel erg opgeblazen/vol gevoel (alsof je teveel gegeten hebt). Nu lees ik dat dit ook een zwangerschapssymptoom kan zijn, dus mss hoop ik teveel...
Verder ook andere symptomen, zoals misselijk, heel warm, vollere borsten, lage rugpijn, etc... Maar dit had ik de vorige keren ook en toen werd ik gewoon ongesteld:(.

Ik denk dat je niet teveel moet letten op symptonen. De een heeft ze niet.. de ander wel. Een vriendin van mijn kwam er met 10 weken pas achter dat ze zwanger was. Echt nergens last van...
Toen ik vorige maand zwanger was had ik ook niet die standaard symptonen. Ik sliep wel onrustig. Werd paar dagen rond 4 wakker en had dan moeite met inslapen. En daarbij hele realistische dromen. Ik wist niet dat dit door HCG kan komen. En ik had heel veel honger... dus niks misselijk, opgeblazen, dikke buik ofzo. Gewoon vreten! Ik heb het heel eerlijk ook losgelaten vorige maand. Dat zoeken naar dingen. En ik was heel rustig. Achteraf bleek dus dat ik zwanger was...

Inmiddels even niet op het forum geweest, maar leuk om weer even bij te lezen. Aan alle zwangeren, van harte gefeliciteerd!! Mijn NOD is morgen en ik ben echt zenuwachtig.. Ik heb al 4 dagen het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, normaal heb ik dit alleen de dag ervoor dus ook dit brengt me weer aan het twijfelen. Morgenochtend maar een test doen om het maar te weten. 
Dit is pas ronde 1 en nu al zo de spanning en onzekerheid.. Hoe houdt iedereen dat toch elke keer weer vol. Ik hoop maar dat het snel raak mag zijn voor iedereen! Hoe mooi zou het zijn als we 2018 allemaal zwanger af mogen sluiten. 

Ah Joena, daar ben je.. Ik kijk elke keer of je er weer bent. Hoe gaat het nu? Hoe is het verlopen? Nog onderzoeken gehad? 
Ik hoop dat je het hebt kunnen verwerken en je weer vol goede moed kan beginnen. X

joena  oeh, ik zag he bericht naar mij niet! 
Met mij nu prima, afgelopen weken absoluut niet. Even kort: ze hadden via echo en daarna MRI een goedaardige tumor op mijn eierstok gevonden. Van ruim cm! "Teratoom" het was even spannend omdat hij er echt uit moet maar de vraag was wat wijsheid was. Nu eruit of na zwangerschap. Wanneer hij groeit, kan de eierstok draaien door zwaartekracht en dat is enorm pijnlijk, als dat gebeurd tijdens zwangerschap dan gevaarlijk voor ons. Toen belde de gyn na overleg met arts dat ze hebben besloten om de 3 maanden een echo of hij uberhaubt groeit. Zo niet dan gewoon doorgaan met zwanger worden, zowel dan alsnog eruit en dan lig ik er wel 4 mnd uit. Maar hij kan kwaadaardig worden dus geen keus. 
Dus dat! Was echt even een hell voor mij maar ben blij dat de gyn hier zo duidelijk over was. Kan no zijn dat hij al 10 jaar op 5cm zit. 
Op dit moment zit ik op dag21 en 1dpo, korte lf dit keer, spannend! Volgende week vrijdag DE dag. Waar zit jij! Zoooooveel aan je gedacht, op november topic naar je geroepen nog...arme jij. Xx

Terug
Bovenaan