NOD december 2019

Sterkte Rvis, hopelijk breken er voor jou ook fijne tijden aan binnenkort. Ik heb tot gisteren echt geprobeerd alles los te laten, niet teveel op het forum gekeken en vooral bezig geweest met andere dingen. Het heeft mij in ieder geval heel erg geholpen met de rust in mijn hoofd. En dan had ik gisteren gewoon een lucky met die test, denk ik. 
Ondanks dat mijn test vandaag niet mega van het schermpje spatte heb ik wel last van mijn borsten vandaag. Het voelt alsof er continu heel hard gewerkt wordt daar van binnen. Last van steken af en toe en soms voelen ze van binnen ook erg warm aan. Onder de douche zag ik ook heel goed mijn aderen lopen, zelfs op mijn benen. Nu zie ik dat niet meer, zal ook wel te maken hebben met het warme water. 
Ik zal morgen mee lezen met jullie en dan horen jullie dinsdagochtend het verlossende antwoord!!

Ook hier is de menstruatie toch doorgezet vanmiddag. Cyclus was nu dus zelfs 50 dagen. Morgen ga ik de ha bellen, hopelijk kan ik snel terecht! 

superjuffie. Heb je ook warme, gloeiende borsten en geen pijnlijke? 
aan de anderen die ervaring hebben met onderstaande.
Wie heeft ervaring met de FLO app? Volgens de temperatuurmethode die ik daarop bijhoudt zou ik 24 november mijn eisprong hebben gehad. Dat betekent denk ik dan dat ik vandaag op 14dpo zat. Dus morgen dan mijn NOD zou moeten hebben? Dit berekent de app volgens de temperatuurcurve.  
Als ik mijn slijm in de gaten had gehouden was ovulatie 3 dagen ervoor. Maar had geen positieve ovulatietest. 
Weet niet welke ik nu moet volgen. Wat is jullie ervaring? 

Hallo dames,

Zit in de 2e ronde. Als mn cyclus gelijk regelmatig zou zijn en net als eerste 33 dagen zou duren,  had ik 5 of 6 dec eisprong moeten hebben.
Vanaf 3 dec met action ovulatietesten getest,  nog niks gezien.  Ook temp ik maar die is ook vreemd. Nu gaat mn temp sinds 2 dagen weer omhoog zie foto. 
Nog gewoon doorgaan met testen? En hopen dat ovulatie later is ? Hebben namelijk maar 1  x geklust 4 dec..
Weet dat 9 vd 10 x cyclus niet gelijk goed en hetzelfde is. 

Groetjes!

Diede, 50 dagen is erg lang. Goed dat je gaat bellen.
Ik voel vandaag van alles en ik word er langzaam gek van. Toch aankomende menstruatie? Misschien toch zwanger? Of helemaal niets, maar omdat ik zo gespannen ben, voel ik alles 3x zo erg.
Ik weet dat niemand me kan helpen, maar ik vond het fijn om even te schrijven. 

Zo ff afwezig vandaag. Had me ouders op bezoek en zijn er even op uit geweest.
Helaas wel vanmiddglag ongesteld geworden dus cyclus van 47 dagen na mk... hopelijk is me cyclus nu weer normaal...

Cherrberry. Zo zag mijn curve er ook uit. Dan zou volgens mij vandaag je eisprong zijn. Maar ik ben geen expert. Misschien weten de andere dames meer. 

Terug
Bovenaan