NOD december 2019

Hier nog niks aan de hand ??‍♀️ had vrijdag ongesteld moeten worden. Merk verder niks alleen vanmorgen misselijk, maar het kan ook zijn dat ik het mezelf aan praat.
Mijn vriend wil nog wachten met testen omdat hij bang is voor de teleurstelling (denk ik). Nog even afwachten dus. 

Maaikemarie, nee geen cb gedaan dit keer. Vind het zonde zo'n dure test te doen als blijkt dat ik niet zwanger ben. Zodra een andere test positief is/zou zijn, doe ik een cb digitale erna. Heb ik mijn vorige zwangerschap ook gedaan. Helaas ging dat na een aantal weken mis. 
Vanmorgen getest met etos testpoint 2 voor 5 euro. Die was negatief.

Niet veel soep
ik ben 33, twee kindjes van bijna 6 en 3..
geen idee voor me cervislijm
ik ben begonnen net action testen op dag 12.. uiteindelijk niets gevonden op dag 20 begonnen met sensi test en toen oo dag 22 in de middag positief en dag 23 in de ochtend en toen ook kramp gehad. Nu dus afwachten... 

En ja hoor. 6 dagen overtijd en net toch ongesteld geworden. Succes hier nog dames. 2018 was geen geluksjaar voor mij. Ik ga naar 2019.. veel succes! Duim voor jullie en ga even een stapje terug doen zo lang het lukt. ?

RHVIS. balen zeg, sterkte ermee. Als mijn menstruatie na over tijd doorkomt, dan Ga ik ook mee naar januari 2019.
Ik probeer het ook los te laten, lukt nu even niet. 
Sterkte meis. 

Terug
Bovenaan