NOD december 2019

Wat balen RVis!! :( sterkte, hopelijk pakt het toch nog positief uit!
Ik ben inderdaad ook niet zo'n voorstander van de early testen, en heb dus paar dagen voor nod met een gewone test positief getest. 
Superjuffie, ik snap hoe spannend je het vind  dit heb ik nl zelf ook. Maar het verdubbelt elke 48 uur dus dat is precies de reden dat ik om de dag test en niet elke dag. En ik had trouwens ook hetzelfde. Woensdag was hij nog licht, vrijdag leek ie eerst hetzelfde toen ik hem vergeleek maar hij droogt anders op. Als ik ze nu met elkaar vergelijk is die van vrijdag veel duidelijker. Vandaag clearblue gedaan : zwanger 1-2 weken. Was toch ook weer een opluchting om dat te zien staan :) en mijn berekening klopt dus inderdaad dat mijn ovulatie de 24e was! 

Rvis. Ik vond je reactie niet vervelend hoor. Ik begrijp je helemaal.  Zelfde schuitje. Ook over tijd, geen positieve zwangerschapstest.  
Zeer frustrerend. Zou graag willen weten welke ovulatietesten goed werken. Heb met action nog geen duidelijke eisprong kunnen vinden. 
Vage tweede streep. Werd nooit heel donker zoals ik de verhalen hoor. 

Mttm als je negatief blijft testen na NOD kunnen er 2 redenen zijn. 

Je cyclus is gewoon lang en je wordt ongestelds
Je bent zwanger en maakt gewoon weinig hcg aan waardoor je laat positief test

Helaad weet je in dit geval pas wat als 2 van de 2 gebeurd.
En wat RVis zegt de early testen zijn vaak niet heel goed. Ik had ze eerst ook werkte wel gewoon. Maar omdat ik niet zo ver voor NOD meer wou testen heb ik de normale aangeschaft. En sowieso de kv 2v5 zijn super gevoelig dus daar gaat de voorkeur wel naar uit. Die en de normale action geven ook absoluut geen indroogstreep. Wit is wit na uten of dagen is dat ook nog zo als die neg is. 
Ik moet nu ook gewoon afwachten. Test vandaag was negatief dpo12 2 dagen voor NOD maar veryeouw me temp niet die was vandaag me moeite 37 dus denk gewoon dat ik ongesteld ga worden. En dan hopen dat de cyclus erna wel normaal is en dat de mk geen nasleep verder heeft

Jullie verhalen geven mij weer een beetje hoop! Ik laat het nu zoals het is en ga dinsdag op mijn NOD testen met een normale test. 
Ik hou jullie op de hoogte! 

Bedankt voor jullie tips. Het is zoals altijd, afwachten...
Ik had de early testen overigens niet bewust gekocht. Er was niets anders wat een beetje betaalbaar was en ik dacht dat  het niet zoveel zou uitmaken als ik na (wat ik denk) mijn NOD zou testen. 
Ik blijf wel even van negatief uit gaan. Als ik nu bekijk ten op zichte van de vorige cyclus en die was ook heel lang, is er niet echt iets anders. Sinds gisteren beginnen mijn borsten voller en gevoeliger te worden en heb ik een beetje jeuk aan mijn tepels, had ik toen ook. Helaas kan het dan toch nog dagen duren voordat ik ongesteld word. 
Voor nu hou ik donderdag even aan als nieuwe NOD datum. Dan is het namelijk 2 weken geleden dat ik opeens meer moest plassen. 
RVIS, wat balen voor je. Ik hoop dat je vandaag een lekker verwendagje voor jezelf kunt doen. Helaas ken ik het gevoel. Al een behoorlijke tijd bezig en nog geen enkele keer een positieve test. Ik begin toch het gevoel te krijgen dat er iets mis is. Heel veel sterkte en ik hoop dat je toch nog positief test. 

@citrus, hopen dat het een positief teken is voor is ;-) ik heb een late eisprong dus mijn NOD is ook volgend weekend. Ben benieuwd, heb nog steeds last van veel afscheiding... 

Deze dagen en alcohol, probeer er zelf ook niet teveel mee bezig te zijn hoe meer jij er de nadruk op legt, hoe meer het andere opvalt... je kan altijd nog zeggen dat je een antibiotica kuur hebt voor blaasontsteking of  iets anders en je daarom geen alcohol mag ;-) 

@Rvis zo frustrerend je situatie! Hoop voor je 
dat het toch een zwangerschap is! 
@Pareltjuhhh gefeliciteerd! 
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap alleen CB digitale test gedaan, vond ik toch het meest betrouwbaarst! 
Heb jij die al gedaan @Rvis? 

@mttm en @superjuffie succes met wachten en hoop dat jullie straks toch ook een positieve test in hadden hebben! 

Hier toch nog geen menstruatie te bekennen. Dacht vrijdag nod te hebben en had toen bij afvegen ook paar keer heel iets bruin. Maar gister en vandaag niets te bekennen... Heb geen idee hoelang mijn cyclus is en wanneer mijn eisprong precies was, maar dacht 2-3 weken geleden.. test was gister neg. Nog maar afwachten dan. 

Ik drink overigens wel 2 glazen alcohol. Als ik zwanger blijk stop ik direct. Maar gezien mijn lange cyclus kan ik ook niet inschatten wanneer t anders wel en niet zou kunnen en ik krijg van alle kanten anders vragen omdat ik vaak wat drink. 

Terug
Bovenaan