NOD december 2019

Niet veel soeps, ik kan ze inderdaad niet echt pijnlijk noemen. Warme gloeiende borsten is een betere benoeming! En sinds een uurtje ook weer mega last van krampen en steken in mijn baarmoeder, terwijl het eigenlijk de helemaal rustig was. Ik moest net niessen en ging door de grond. Hoort dit er echt bij? ?
Vervelend Feyre, ik hoop voor jou ook heel snel op goed nieuws! 

Ik vrijdag op zaterdagnacht mijn Ms gekregen, weer een ronde verder..
ik zal wat meelezen in de nod januari maar waarschijnlijk niks melden, drukke maand en wil er niet teveel mee bezig zijn!
voor de zwangeren: gefeliciteerd dames, het is jullie zo gegund!

Rvis wat shit dat het niet gelukt is. Verdrietig. Wens je meer geluk in 2019.
Wij gaan morgen testen denk ik. Anders overmorgen. Spannend. Het duurt nu wel heel lang...
Superjuffie gefeliciteerd! Was dat een early test? Ik denk dat ik die wel ga halen, zo’n early en confirm ofzo van het kruidvat?
Weten jullie of dat een goede is? 

Mttm, herkenbaar hoor. Zolang je geen positieve test hebt en geen menstruatie terwijl je een van beide wel verwacht is het heel onzeker en denk je vanalles te voelen. Ik ben dan constant aan het opzoeken welke symptomen waar bij horen enzo.. terwijl t meeste niks zegt. 
Afgelopen week bijv ook gevoelige borsten gehad, terwijl ik dat nooit heb. En dan toch maar blijven hopen en kijken of ze er niet anders uit zien enzo. Haha. Vermoeiend is het wel! 

superjuffie. Nu ook bij mij weer. Lijkt wel een maat groter en warm. Gloeiend bijna, maar doen niet pijn. 
Aders zichtbaar tot bij mijn schouders, nek. Weet dus niet of dit symptomen zijn van een nadere menstruatie of beginnende zwangerschap. Had net een kloppend, stekend gevoel vanuit mijn private zone naar mijn been. Bijna een minuutlang. Moest opstaan, kon niet  blijven zitten.
En streep van onder mijn navel naar schaamstreek.
En voel mijn baarmoedermond hard, dik met 1 vinger al aan de buitenkant bijna. En slijm, waterig, helder. 
cherryberry. Extra celletjes helpen wellicht mee. Bij mij action ovu niets achterhaald. 

Ik heb dinsdag mijn nod. Ik weet vrijwel zeker dat ik ongesteld ga worden.
Gisteren migraine gehad, en heb pukkels. Dat zijn mijn menstruatie symptomen :(

Groetjes

Terug
Bovenaan