NOD december 2019

joena, ja ik was er ook relaxt onder maar merk dat ik nu wel wat zenuwachter aan het worden ben. Maar is nog goed te doen hihi. Gelukkig een drukke week, de jongste is deze week jarig dus beginnen met voorbereidingen kinderfeestje, uitdeelstuff, grote mensenfeestje... dat komt dus goed uit ?  
Jij voelt dus ook nog niet echt iets? Ik ook niet, behalve dan mijn tempstijging, maar ook dat is logisch. Geeft mij alleen bevestiging dat mijn lichaam naar behoren werkt haha. Enige is heeeeeel erg soms een steekje, maar vorige maanden veel meer en ook absoluut geen gevoelige tepels en vorige keren wel. Toen was Ik niet zwanger dus op zich wel positief in mijn geval ?. Ik baalde al, totdat mijn man net zei...ja je kan het vergelijken met vorige maanden en balen dat je dat dan nu niet hebt, maar toen was je niet zwanger....dus. 
Oja.. Ok ok.. ?. En weer relativeren... 
So far so good! 
Oja en droog daar beneden... dat geeft me dan weer goed moed.

Hoi meiden,
Even een berichtje van mij tussendoor. Ik lees en leef elke dag met jullie mee! Ik heb zelf niet meer zo de behoefte om veel te reageren maar tegelijk heb ik wel steun in jullie verhalen! Beetje egoïstisch misschien.. sorry! Even in het bijzonder voor Feyre: ik hoop dat 2019 jouw jaar gaat worden! 
Zelf zit ik inmiddels op 4DPO. Kan nu al bijna niet wachten met testen maar gelukkig heeft mn man de tas (!) met testen verstopt zodat ik niet helemaal crazy kan gaan ? Zaterdag hoorde ik dat de broer van mijn man praktisch dood zaad heeft (6 levende cellen gevonden) dus nu ben ik heel bang dat het erfelijk is.. wat denken jullie hierover? 

Hai.
Wat een leuk onderwerp.
Vorige maand gestopt met de pil. 3 dec volgens de kalenderapp eisprong gehad. Maar sinds donderdag echt snot verkouden veel hoofdpijn en voor mijn gevoel kan ik wel een winterslaap houden hahaha. Dames met ervaring die dit ook hebben gehad . Griepje ontpillen of toch misschien een klein kansje op zwangerschap ??
Ik hoor graag jullie ervaring.
Ilona.

Lalalalala, wat jammer. Ik wens je volgend jaar meer geluk.
Hier gaat de menstruatie ook beginnen. Nadat ik niet zo fijn was wakker geworden, had ik mijn dag niet zo. Gelukkig heb je dan altijd zo een fijne, warme douche, die wel goed doet. 
Vlak voor het werk ging ik nog even snel naar het toilet. Toen had ik roze op mijn toiletpapier. Ik had dus ook verwacht dat het inmiddels wel doorgebroken zou zijn. Maar net op het toilet nog steeds alleen maar roze bij het afvegen. Zal dus komende uren wel gebeuren. 
Ik baal natuurlijk wel een beetje, maar van de andere kant ben ik na de negatieve test van gisteren blij dat ik niet een hele lange cyclus heb. 33 dagen is nog wel te doen. 
Ik zal nog een beetje meelezen op dit topic, maar zelf verhuis ik naar januari. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik jullie daar niet meer zien, dan zijn jullie nog allemaal zwanger voor het nieuwe jaar :)

Hoi dames ik kom hier ook even meeschrijven, mijn NOD is 22 december, dit is ronde 1 ! Ben pas vorige maand gestopt met anticonceptie en meteen van start gegaan, nog geen normale ongesteldheid gehad dus! Heb vorige week vrijdag mijn eisprong gehad, voelde dit echt heel duidelijk qua symptomen.

Pfff de spanning.. Vandaag bij een toiletbezoek veel slijm met een beetje bloed.. Enorm gevoelige (voelt eerder als beurs) borsten. 
Op vrijdag 30 november jl. had ik een positieve ovulatie test in mijn handen. op 28/11, 1 en 2 december volop geoefend ;) En volgens de voorspelling op mijn menstruatie kalender app, zou ik over 4 dagen ongesteld moeten worden..
Zou het dan toch een innestelbloeding zijn? Ik durf bijna niet meer hoop te hebben na 17 maanden proberen. Komende donderdag moet ik voor het eerst naar het ziekenhuis voor een gesprek met de gynaecoloog...

Dames, sorry. Ik heb echt alle regels overtreden die er maar zijn. Te vroeg begonnen aan een early test, die er positief uit zag zaterdagmiddag. En ook het pact gebroken dat ik morgenochtend zou testen met een normale test en later in de week met CB. Maar echt, ik kon niet meer wachten..

MAG IK AUB HEEL HARD GILLEN VAN BLIJDSCHAP? 

Terug
Bovenaan