NOD december 2019

Gefeliciteerd alle zwangeren! En voor wie door is naar januari: succes en alten we hopen dat we in 2019 allemaal een positieve test in handen krijgen :D
Even een vraag: mijn cyclusapps geven a.s. dinsdag of woensdag mijn eisprong aan. Ik ben zaterdag gestart met ovulatietesten. Tot nu toe allemaal negatief (van CB.) De lijntjes die je ziet als je het teststaafje er uit haalt zijn ook super vaag. Nu kan het toch niet meer dat dinsdag mijn eisprong is? Dat is morgen, dan zou ik nu toch een positieve ovutest moeten hebben? 

Dankjewel zaagcactus en mttm!!
Mijn NOD is morgen. Maar ik voelde mezelf al een paar dagen anders, mijn gevoel was dus goed. Gisterenavond zulke krampen in mijn baarmoeder. 
Nu wordt het nog spannender. Nu moet het nog blijven zitten. Maar voor nu ben ik ontzettend blij en hoop ik op het allerbeste! 

Dankjewel zaagcactus en mttm!!
Mijn NOD is morgen. Maar ik voelde mezelf al een paar dagen anders, mijn gevoel was dus goed. Gisterenavond zulke krampen in mijn baarmoeder. 
Nu wordt het nog spannender. Nu moet het nog blijven zitten. Maar voor nu ben ik ontzettend blij en hoop ik op het allerbeste! 

Hoi allemaal! Ik ben nieuw hier. Mijn vriend en ik zijn sinds de zomer aan het proberen zwanger te worden. Nu dus poging 5 voor ons. Volgens mijn ovulatietesten zou ik zaterdagavond of zondag mijn eisprong gehad hebben. We hebben flink geoefend (ma, wo, vr, zo) en misschien zometeen nog eens voor de zekerheid. Mijn NOD zou dan 22 of 23 december zijn. Ik vind het zoo spannend en zoo leuk. Tis elke maand opnieuw alsof we meedoen aan de loterij. Hoop dat het nu raak is, want er komt een paar maanden slecht zaad aan (2.5 maand geleden naar de sauna geweest samen, paar weken daarna heeft vriendlief een flinke antibioticakuur gehad en een paar weken terug heeft hij een griepje met koorts gehad). Spannend dus! Duimen jullie met me mee? 

Gefeliciteerd Superjuffie!!! Zoals ik de test begrijp ben je nu 4-5 weken zwanger! 
Ook ik heb vanochtend een test gedaan. Nod is ongeveer 12e: eerste menstruatie en ovulatie na bevalling waren onduidelijk, maar menstruatie leek te beginnen op 15 november. Omdat ik bepaalde herkenbare symptomen had en uit ongeduld heb ik vandaag al een test gedaan met ochtendurine. Ik moet even kijken hoe ik de foto kan uploaden... moment..

Terug
Bovenaan