Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als jullie de foto zien, willen jullie mij helpen met de uitslag? Het lijkt mij dat er te weinig urine is gebruikt... Maar controle streep is lichtjes en HCG is wel duidelijk. De foto is op 8 minuten, volgens beschrijving moet de uitslag tussen 5 en 10 minuten afgelezen worden.
Ik word deze maand weer lekker op de proef gesteld. Mijn geduld wordt weer goed getest. Hele dag bij het afvegen roze aan het papier. En nu niets meer...
??
[quote quote=10142275]Ik word deze maand weer lekker op de proef gesteld. Mijn geduld wordt weer goed getest. Hele dag bij het afvegen roze aan het papier. En nu niets meer… [/quote]
Kan het nog innestellingsbloed zijn? Dat je een late ovulatie hebt gehad en een late innesteling?
Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren!! Pff... ik vind het echt heeeeeel spannend nu. Afgelopen zaterdag/vandaag m’n eerste NOD. Tot nu toe tot in de verste verte niks te bekennen en eigenlijk moet ik morgen wel eens een keer gaan testen, maar ik durf niet. Iedere avond heb ik m’n moed verzameld om te testen en iedere ochtend is die moed weer weg.