NOD december 2019

[quote quote=10142276] Kan het nog innestellingsbloed zijn? Dat je een late ovulatie hebt gehad en een late innesteling?[/quote]
Dat is nou net waar ik dus gek van word. Ik weet het allemaal niet. Deze maand was redelijk rustig, maar nu word ik gek. 
Ik heb zelfs al overwogen om naar bed te gaan, maar dan ben ik vannacht wakker. 
Het eeuwige woord: wachten, wachten, wachten...

Floraa, ik kan je foto niet zien. Jammer! Maar inderdaad, het zou 4-5 weken zijn nu. Oooh, ik vind het zo gek! En het gezicht van mijn vriend is ook geweldig. De lach verdwijnt niet van z’n gezicht ?

[quote quote=10142280] Dat is nou net waar ik dus gek van word. Ik weet het allemaal niet. Deze maand was redelijk rustig, maar nu word ik gek. Ik heb zelfs al overwogen om naar bed te gaan, maar dan ben ik vannacht wakker. Het eeuwige woord: wachten, wachten, wachten…[/quote]
Rot he die onzekerheid. Hadden we maar een deurtje in onze buik dat we konden kijken hoe het er aan toe was daar binnen. Het enige wat je kan doen is wat afleiding zoeken. Kun je niet ff met een vriendin naar de bios gaan ofzo? Of wat anders, geen idee waar je van houdt. Er te veel om stressen nu lijkt me ook niet bevorderlijk namelijk (ook al doe ik dat zelf ook hoor..). Probeer je gedachten te verzetten meissie, je gaat een antwoord krijgen, alleen nu nog niet blijkbaar :(

[quote quote=10142288] Rot he die onzekerheid. Hadden we maar een deurtje in onze buik dat we konden kijken hoe het er aan toe was daar binnen. Het enige wat je kan doen is wat afleiding zoeken. Kun je niet ff met een vriendin naar de bios gaan ofzo? Of wat anders, geen idee waar je van houdt. Er te veel om stressen nu lijkt me ook niet bevorderlijk namelijk (ook al doe ik dat zelf ook hoor..). Probeer je gedachten te verzetten meissie, je gaat een antwoord krijgen, alleen nu nog niet blijkbaar [/quote]
Je hebt helemaal gelijk en ik heb ook genoeg te doen. Maar ik kan me gewoon echt niet concentreren. Ik had echt verwacht dat hij na mijn werk doorgebroken zou zijn. Maarja, komt goed

[quote quote=10142293] Je hebt helemaal gelijk en ik heb ook genoeg te doen. Maar ik kan me gewoon echt niet concentreren. Ik had echt verwacht dat hij na mijn werk doorgebroken zou zijn. Maarja, komt goed[/quote]
Ik duim voor je! Hou je ons op de hoogte?

Hebben jullie ervaring met ovulatietesten? Ik heb er een vraag over.. Gebruik ze nu voor de eerste maand. Mijn cyclusapps geven a.s. dinsdag of woensdag mijn eisprong aan. Ik ben zaterdag gestart met ovulatietesten. Tot nu toe allemaal negatief (van CB.) De lijntjes die je ziet als je het teststaafje er uit haalt zijn ook super vaag. Nu kan het toch niet meer dat dinsdag mijn eisprong is? Dat is morgen, dan zou ik nu toch een positieve ovutest moeten hebben? 

Ik snap je goed mttm! Voor mij hielp het heel goed om een paar weken niet op het forum te kijken. Op een of andere manier werd ik zo gek gemaakt door alle verhalen die ik hier las de afgelopen maanden. Hoop voor jou dat je heel snel een positieve test in handen hebt!
Dankjewel Mayi ? mijn symptomen tot nu toe: steken/krampen in mijn baarmoeder, af en toe steken in mijn borsten. Ik voel echt heel goed dat daar vanalles gebeurt. En sinds twee dagen ook ontzettend vaak plassen. 

Terug
Bovenaan