NOD december 2019

@elissip ik test pas op NOD denk ik.
@AnneAnne ja dat geloof ik. 
@IDK ik herken enkele dingen van bij mezelf. Ik heb 5maand een vaste cyclus gehad van 28d. En nadien steeds 5-7 dagen overtijd. Nu heb ik vaak een cyclus van 33d - 35d.
Vorige cyclus was ik 2dagen overtijd en begon mijn menstruatie zeer hevig ook met stolsels. Na 1,5 dag was mijn menstruatie voorbij.. Ik vond het toen een moeilijk moment. Ben een week lang blijven testen omdat ik het een vreemde menstruatie vond. Ik had wel absoluut geen menstruatie gevoel of pijn..  Huisarts van mijn vriend dacht dat het wel een mislukte innesteling kon zijn.

Ik heb vanmorgen opnieuw getest en nu zie je wel een stukje duidelijker een streep. Zie hier de nieuwe test.
https://www.mupload.nl/img/45xjvx4jr6g.jpg
Ik heb hem even vergeleken met die van gisteren waarvan de streep niet eens mesr terug kan vinden. Bovenste test is van gisteren.
https://www.mupload.nl/img/0nonwo0i.jpg
Hoop echt dat hij mooi oploopt deze maand. Zit 4 dagen voor NOD.

@XkArEn vervelend dat je negatief hebt getest. Hopelijk heb je volgende ronde meer geluk?.
@AnneAnne knap van je dat je kan wachten met testen tot NOD. Had ik maar zoveel geduld. Precies nog een weekje wachten dus voor jou.

Gisteren ongsteld geworden na het verwijderen van m'n spiraaltje op 1 november. Dit is dus m'n 1ste nod die ergens eind december zal zijn. Het wordt ons eerste kindje. Ben 35 jaar. Hopelijk deze maand geen heftige klachten zoals algelopen maand. Succes allemaal.

Mm zou kunnen hoor, vind het zelf ook heel typisch dat sinds we proberen nu 3 maand, die 3 maand elke x 5 dagen overtijd en dan dus giga ongesteld...
Zojuist assistente gebeld die dacht ook aan een innesteling die misloopt, vrijdag wil de huisarts me toch even zien. En evt. Uitstrijkje maken maar die heb ik in mei nog gehad...
Nouja we wachten het af... 

Heb niet zoveel gereageerd laatste tijd, want heb een nieuwe serie verslaving ? 
Helaas ben ik ziek, gisterenavond begon het met misselijkheid, hoofdpijn en buikpijn.  hele nacht lopen overgeven en voel me niet lekker. Heb net een ovulatietest gedaan toen ik om half2 eindelijk mijn bed uitrolde en je raad het al: hartstikke positief!!
Zit nu op dag 16 dus ben opzich wel blij want heb onregelmatige cyclus en deze is dus weer mooi kort net als vorige maand. (Daarvoor 39,55,40 dagen cyclussen) Maaaar heb zo geen zin Haha. Voel me zo beroerd!! Ga nu snel aan beschuit en fruit. En hopen dat ik vanavond dan weer wat beter ben en we er toch tegenaan kunnen?? erg he. Maar wil geen kans missen eigenlijks omdat ik zo bang ben dat volgende cyclus misschien weer rond 55 dagen is. 
Hoe doen jullie dat als je ziek bent of niet fit??? Alles voor het goede doel? ?

Terug
Bovenaan