Al sinds cyclusdag 11 ben ik ovulatietesten aan het doen. Geen duidelijke piek gevonden, al leek hij rond dag 18 wat donkerder. Maar niet echt positief. Wel meer heldere afscheiding de dagen erna gehad. Nu dag 34 en ik had echt een knaller van een positieve ovulatietest vanavond. Binnen hele korte tijd al super donker.
Direct vanavond geklust dus dat zit iig goed.
Echter ik twijfel of ik miss al zwanger ben, omdat het zo snel reageerde, ik al een dag of 6 veel(!) melkachtige afscheiding heb, het al dag 34 van mijn cyclus is nu en ik de afgelopen 2 dagen misselijk ben, wat serieuzere vormen aan begint te nemen deze avond. Er zijn bepaalde soorten eten die anders smaken en ik heb droge, tranende ogen.
Morgenochtend dus toch een 2v5 er tegenaan gooien om te kijken of mijn lichaam me weer compleet voor de gek zit te houden of dat er wel al meer gaande is..
Bibii Ik ben in mei gestopt met de pil na zo'n 7 jaar, eerste cyclus duurde 42 dagen (viel me mee) maar daarna 52 haha. Ben nog steeds onregelmatig maar er zijn er ook genoeg waar het heel snel op gang komt! Ik duim voor je dat het snel komt. Ik had zelf trouwens verder ook geen verschijnselen van het ontpillen, heb ook nooit last gehad van de pil zelf.