NOD december 2019

Ik heb nog steeds een klein beetje bloedverlies. 
Ik zit er even door heen. 
Zo frustrerend dat je weet dat je een kleine kans op innesteling hebt maar de dochter vind dat je toch eerst het jaar moet af maken. 
Ik weet even niet wat ik met mezelf moet. 

Ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil, wel een onttrekkingsbloeding gehad, ennu wachten wanneer alles weer op gang komt.. zou deze weken moeten zijn , maar mijn gevoel zegt dat het langer gaat duren. 10 jaar aan de pil is niet niks,  maar ik heb ook geen verschijnselen van ontpillen gehad.. zou dat nog kunnnen komen denken jullie?

@Ltls Spannend! Succes deze maand.
@IDK wat een lastige situatie zeg! Fijn dat je toch even bij de huisarts een afspraak hebt.
@KKKK welke serie kijk je? Wat jij nu hebt had ik vorige maand. Toen tijdens mijn eisprong beide buikgriep. Toch wel sex gehad maar helaas niet zwanger. Hopelijk heb jij meer geluk!
@IB ja jakkes wat vervelend nou! Misschien als het bloedverlies gestopt is nogmaals testen?

Al poos bezig en zelfs bij huisarts geweest waarbij ik wacht tot ik begin volgend jaar terecht kan..
Ongeduldig zoals ik ben met mijn cyclus van 8-10 weken heb ik toch een poging gedaan met teunisbloemolie na een goed verhaal te hebben gehoord onlangs ... Nu ben ik na 2 weken begonnen met ovulatie testen en hij lijkt positief??? Ik lees in de bijsluiter dat de eisprong dan 24-48u nadien is?? Klopt dat?  Wij hebben door mijn lange cyclus nooit goed de eisprong kunnen pakken en soms dacht ik positief maar bleef de menstruatie lang uit 
Wij hebben voor de zekerheid maar ff geklust 

Al sinds cyclusdag 11 ben ik ovulatietesten aan het doen. Geen duidelijke piek gevonden, al leek hij rond dag 18 wat donkerder. Maar niet echt positief. Wel meer heldere afscheiding de dagen erna gehad. Nu dag 34 en ik had echt een knaller van een positieve ovulatietest vanavond. Binnen hele korte tijd al super donker. 
Direct vanavond geklust dus dat zit iig goed.
Echter ik twijfel of ik miss al zwanger ben, omdat het zo snel reageerde, ik al een dag of 6 veel(!) melkachtige afscheiding heb, het al dag 34 van mijn cyclus is nu en ik de afgelopen 2 dagen misselijk ben, wat serieuzere vormen aan begint te nemen deze avond. Er zijn bepaalde soorten eten die anders smaken en ik heb droge, tranende ogen. 
Morgenochtend dus toch een 2v5 er tegenaan gooien om te kijken of mijn lichaam me weer compleet voor de gek zit te houden of dat er wel al meer gaande is..
Bibii Ik ben in mei gestopt met de pil na zo'n 7 jaar, eerste cyclus duurde 42 dagen (viel me mee) maar daarna 52 haha. Ben nog steeds onregelmatig maar er zijn er ook genoeg waar het heel snel op gang komt! Ik duim voor je dat het snel komt. Ik had zelf trouwens verder ook geen verschijnselen van het ontpillen, heb ook nooit last gehad van de pil zelf. 

Cardiozuster  ik vind je test er inderdaad mooi positief uit zien!! Hopelijk kun je over 2 weken een positieve test in dit topic showen :)

Ik ben al blij met me positieve ovulatietest haha ? eindelijk eens gevonden 
Runbabyrun volgens mij ook wel eens gelezen dat je ovulatie test positief is bij zwangerschap.. Als je ovulatie test nu doet is dit dan ook positief? 

Terug
Bovenaan