Gisteravond ongesteld geworden, super balen... pff wat kun je je dan verdrietig voelen op dat moment bah.. nu op naar ronde 11. Heb altijd goede regelmatige cyclussen.
was voor paar weken terug bij de huisarts geweest omdat ik zoveel onrust in me zit dat het maar niet lukt. Hij Had gelukkig veel begrip voor me en stuurde me gelukkig naar de gynaecoloog. De gynaecoloog gaf aan dat er nog geen enkele reden is om me zorgen te maken.. ze had wel even een echo gemaakt, die zag er verder super uit, dat gaf wel een beter gevoel.
iedereen om me heen is super snel zwanger geraakt, dus daar ging ik van te voren ook vanuit.. maargoed een jaar schijnt ook heel normaal te zijn. Maar zo moeilijk om zo geduldig te zijn, als je het zo graag wilt.
de gynaecoloog wil dat ik nog tot februari probeer, mocht het dan nog niet raak zijn, moeten m'n partner en ik allebei langs komen en wordt er verder gekeken. Mn partner heeft al kinderen, dus bij hem zit het wel goed zou je denken... maar toch moet hij ook evengoed nagecheckt worden. Bij mij is de volgende stap een röntgenfoto te maken, dan spuiten ze een vloeistof door de eileiders, zodat je op de foto kan zien of de eileiders evt verstopt zitten.
hopelijk is dit allemaal niet nodig en lukt het voor die tijd nog! Ik lees ook genoeg verhalen dat het na 11 maanden ook gewoon raak kan zijn! Het lichaam zit maar raar in elkaar.