NOD december 2019

HalloIk had even een vraag,  kan je eisprong ook eerder komen dan dat die oorspronkelijk moest komen? Ik moest op 29 november mijn eisprong krijgen toen haast geen s symptomen gehad nu had ik 27 november heel erg veel slijm zeg maar en krampjes etc. Nu ben ik benieuwd of je eisprong eerder kan komen en of de innesteling dan al geweest kan zijn.  Vandaag voor al in de ochtend misselijk en krampjes in buik en last van rug,  ook meer honger. Weet alleen niet of dat kan 

@ellisip ja early bird op youtube, is Turkse serie met Engelse ondertiteling. Vraag me niet hoe ik erbij kom. Maar ben verslaafd. Erkenci kus is ook leuke Turkse serie hahah. Ben niet Turks maar vind het zo leuk. 
@runbabyrun ik gebruik zelfde ovulatietesten als jou. Als mijn ovulatie er dus bijna is wordt de test inderdaad meteen positief hoor zodra ik hem in de urine houdt. 
Ik had gisteren om 12.00 een vette positieve ovulatietest maar was dus ziek. Kotsen en de hele mikmak had echt geen zin in seks. Nu hebben we vandaag om 11.00 seks gehad. Maar is dit al te laat?? Weet iemand dat?  We hebben ook 2 dagen voor de positieve ovulatietest seks gehad. Ben zo bang dat ik deze ronde geen kans heb. Zo zonde. Baal zo dat ik ziek was maar kon me er echt niet toe zetten ?

https://www.mupload.nl/img/y0mctwvb8g6w.jpeg
Net nog een ovulatie test gedaan en hij is nog steeds wel donker gelukkig? heb normaal maar 1 dag positieve test. En nu dus nog steeds wat donker dan zijn we gelukkig niet te laat geweest vanochtend. Misschien straks nog maar een keertje. Want heb gelezen als je 2x seks hebt binnen 3 uren heb je 30% meer kans. Want de 2e zaadlozing is van betere kwaliteit! 

@gebruiker
2 rondes geleden had ik op cyclusdag 12 een positieve ovulatietest.
En dan op 12 DPO ongesteld geworden.
Die ronde op reis geweest, lekker ontspannen, andere dingen gegeten...

Hier vandaag op 8 dpo, 4 dagen voor verwachtte NOD.... vanmorgen natuurlijk weer testdrang... Kruidvat 2v5 gedaan, natuurlijk negatief. Zal wel weer niet raak zijn. Testen zijn op, ga proberen er tot volgende week geen te kopen, moet zaterdag ongesteld worden, mocht dat uitblijven ga ik maandag testen kopen. Waarom doe ik mezelf dit toch weer elke keer aan ?

Hi iedereen!
Ik sluit me ook weer even aan. Zit nu op dag 15 en nog geen eisprong te herkennen. ‘fijn’ om hier te lezen dat meer vrouwen dit probleem hebben...
Voor zo’n ongeduld als ik zijn zulke lange cyclussen misschien wel goed. Misschien leer ik het nog eens!
Ik duim voor jullie allemaal, op naar goede berichten!

Hallo dames,  
als ik goed heb gerekend is mijn nod op vrijdag 13 dec. Had donderdagochtend 28 nov een knal positieve ovulatietest. Vorige maand een miskraam gehad na 8 weken. Gelukkig is mijn lichaam weer snel hersteld. Ik merk nu dat ik vanaf de eissprong een beetje maagzuur heb ik weet niet of het daar mee te maken kan hebben hoor. Je gaat je van alles al in je hoofd halen als je zo graag wil. Ik hoop dat ik volgenden week vrijdag een positieve zwangerschapstest heb dat zal leuk zijn voor de kerstdagen. Wacht duurt helaas lang. 

groetjes Vrouwke 

Hallo Allemaal, 
Sinds vandaag zit ik op deze forum, 
Graag zou ik jullie willen vragen om
advies. Ik zie mijn man, door omstandigheden maar 1 keer in de maand. 
In december valt mijn eiersprong op de 10e en de 9e zal ik mijn vriend is. 
Is *** hebben 1 dag voor je eiersprong het verstandigst? Als je alleen de mogelijkheid 1 dag van alle vruchtbare dagen uit te kiezen.
alvast heel erg bedankt! 

Do

Terug
Bovenaan