NOD december 2019

Hoi allemaal, 
Helemaal nieuw in het wereldje van zwanger proberen te worden.. eigenlijk sinds vandaag gestopt met de pil (had vandaag eigenlijk moeten beginnen) en vind het maar al te spannend! 
Voor nu even aangehouden dat m'n NOD op 29 december gaat zijn. Dat is wel als mijn menstruatie zo regelmatig blijft als nu.. hou er dan ook rekening mee dat m'n eerste NOD pas in het nieuwe jaar gaat zijn! 

Gefeliciteerd voor de dames met mooi nieuws deze maand en sterkte voor de dames waarbij het deze maand nog niet zo mocht zijn. 

Ook hier vanmorgen ongesteld geworden ? bah.... had het al verwacht vanmorgen temp een heel eind gezakt, dus wist al dat het eraan zat te komen... nieuwe NOD 3 januari 

Shit hè... Mijn nieuwe NOD is ook 3/4 januari... Heb besloten om met de feestdagen er gewoon een wijntje om te drinken, ga het er niet om laten staan met de kans dat het toch weer voor niks is... Is er al een nieuwe groep van januari 2020?

Nog een keer nagerekend, maar ik doe toch nog 1 keer mee in deze groep, mijn NOD wordt 31 december... Dat zou toch een knaller voor het nieuwe jaar zijn als het dan gelukt is ;)

Wilde het nog even uitstellen tot zondag of maandag. Maar kon het vanochtend toch niet laten.. maar de test vanochtend was gewoon positief! Ga er straks nog maar 1 doen van een ander merk.. 
eerste maand dat ik gestart ben met teunisbloem in verband met lange cyclussen en waar ik normaal dit weekend met eisprong zou hebben.. heb ik nu gewoon al een positieve test.. na mn eisprong was ik herstart met tarwekiemolie. Weet iemand tot wannner je dat normaal gesproken dan slikt als je eenmaal positief heb getest?
waren net 2 weken geleden naar de huisarts geweest en zouden volgende week opnieuw een afspraak maken na de eerste onderzoeken die ingezet waren.. 
wel extra spannend weer allemaal nadat ik begin dit jaar al een miskraam heb gehad..

Terug
Bovenaan