NOD december 2019

Hier vandaag eindelijk een positieve ovulatie test. 
Vanavond en morgen nog even gezellig maken met mijn man en dan mag ik ook gaan wachten de komende weken. 
Ik hoop dat er veel positieve testen komen deze maand.
Succes iedereen! 

[quote quote=10270249]
NOD 1 december – XkArEn – 28jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus ergens tussen 24-29 dagen (negatief)
NOD 1 dec? – carolinerkj -39 jaar- 3e kindje -ronde 8- cyclus 25/28 dagen
NOD 1 december – MienMa – 28jaar – 1e kindje – ronde 23 – cyclus 26-32 dagen
NOD 2 december –loverituals – 23Jaar – 1e kindje – ronde 5 – cycles 26/27 dagen.
NOD 3 december – MichM – 27 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus waarschijnlijk 27 dagen.
NOD 4 december – -emma – 26 jaar – 1e kindje – ronde 1 – cyclus van 38 dagen.
NOD 5 december – Willow Tree – 36 jaar – 2e kindje – ronde 1 – cyclus nog onbekend (was voorheen 28 dagen, met een late eisprong en korte luteale fase)
NOD ergens rond 5 december – Lapjesendraadjes – 37 jaar – 1e kindje – ronde 14 – 3e poging IUI in natuurlijke cyclus
NOD 6 december – Melissa 27 jaar – 2e kindje (3de als ik de miskraam meetel.. – ronde 3 – cyclus 34 dagen
NOD 7 december – KSAS – 32 jaar – 2de kindje- ronde 8 – cyclus 28 dagen
NOD 7-8 december – MVO – 27 jaar – 1e kindje – ronde 6? Na miskraam-cyclus 35/45 dagen
Kim – 42 jaar – 2e kindje – ronde 6 – cyclus 26/30 dagen – NOD 7 dec
NOD 5/9 December – EVSS – 24 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus 28 / 32 dagen
NOD 8-10 – Anne anne – 28 jaar – 2de kindje – 2de ronde.
Liefje – 26j – 1e kindje – ronde 4 – cyclus 33-35d. – NOD 10-12 december
LV – 27 jaar – 1e kindje – Ronde 4 – cyclus 28/30 dagen – NOD ongeveer 12/15 december
Ikbendoutzen-29- nod 28 nov(onduidelijk door onregelmatige cyclus) ronde 2- cyclus lang en varierend(240-38) -1e kindje
NOD rond 14 december – ProudmamaJ – 28 jaar – 2e kindje – ronde 2 – cyclus 30 dagen?
NOD rond 18 december – Lilaa – 28 jaar – 1e kindje – ronde 3 – cyclus onregelmatig
NOD 19 december – pimpeloentje – 25 jaar – 2e kindje – ronde 7 – cyclus onregelmatig
NOD 24 dec?_ carolinerkj- 40 jaar – ronde 8 _ 3e kindje- cyclus 26/28 dagen
NOD 27 december – Maja – 27 jaar – 1e kindje – ronde 6 – cyclus 28 dagen
NOD 29 december – XkArEn – 28 jaar – 1e kindje – ronde 4 – cyclus ongeveer 28 dagen
Yara – 30 jaar – 1e kindje – ronde 11 – cyclus 28-30 dagen – NOD 23 december
Jillzz - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 - cyclus 25/26 dagen - NOD 31 december

Proficiat aan de dames met een positieve test. Ik lig sinds gisteren met koorts plat.. Dus helaas kan ik mijn temperatuur nu ook niet meer volgen.. NOD is dinsdag.

De verleiding was te groot en heb zojuist getest. Negatief natuurlijk! Maandag mijn NOD. Waarom doe ik mijzelf dit toch aan en waarom heb ik het gevoel zwanger te zijn.....

[quote quote=10271763]Wilde het nog even uitstellen tot zondag of maandag. Maar kon het vanochtend toch niet laten.. maar de test vanochtend was gewoon positief! Ga er straks nog maar 1 doen van een ander merk.. eerste maand dat ik gestart ben met teunisbloem in verband met lange cyclussen en waar ik normaal dit weekend met eisprong zou hebben.. heb ik nu gewoon al een positieve test.. na mn eisprong was ik herstart met tarwekiemolie. Weet iemand tot wannner je dat normaal gesproken dan slikt als je eenmaal positief heb getest? waren net 2 weken geleden naar de huisarts geweest en zouden volgende week opnieuw een afspraak maken na de eerste onderzoeken die ingezet waren.. wel extra spannend weer allemaal nadat ik begin dit jaar al een miskraam heb gehad..[/quote]
Gefeliciteerd ? ? 
Ik gebruik geen tarwekiem maar ook sinds deze cyclus met teunisbloemolie.. Mijn eisprong was er iig stukken eerder dan anders.. Daar ben ik al blij om als ik over anderhalf week ook nog positief mag testen zou helemaal geweldig zijn wij zijn twee weken geleden ook doorverwezen maar kan pas half januari terecht 

Vandaag een test gedaan, niet met ochtend urine, maar met de urine erna nadat ik een grote mok thee en op had en glas jus d'orange, en ik zie een heeeeeel licht streepje komen. Wel binnen de tijd. Spannend. 
We zijn 1,5 jaar bezig met de tweede, vorig jaar december een miskraam met 7 weken en eind mei curretage ivm trisonomie 18. Spannend..... 

Hoi allen! Lees vaak mee en plaats af en toe wat, maar voor mij erg lastig om alles bij te kunnen houden. Mijn NOD is 17 of 20 dec. mijn eisprong is deze ronde 2/3 dagen eerder. Mogelijk doordat ik nu die Etos pillen slik? Heb meestal een wat langere cyclus van 33/34 dagen. 

Maar nu ben ik bang dat we deze ronde niet optimaal benut hebben en daar baal ik dan zo van.. wie kan me helpen? 4 dec. in de middag een vaste smiley. 1, 4 en 5 december gezellig gehad. Was gisteren erbij nou beter geweest? 

Voor ons ronde 7/8 trouwens! Hoop echt dat we positief het jaar uit kunnen na vele tegenslagen! 
Liefs!

Terug
Bovenaan