NOD december 2019

Goedenavond damesIk zit nu op 8dpo nu had ik gisteren toen ik net op bed lag in één keer krampjes en steken in de rug die ik echt wel voelde, was ook best pijnlijk. Nu heb ik nog steeds last van wat rugpijn en zijn de blauwe aderen op mijn (.)(.) Beter zichtbaar.  Zou het innesteling geweest kunnen zijn Alvast bedankt voor jullie antwoorden 

Hallo dames,
Ik kon het vanmorgen niet laten en heb een zwangerschapstest gedaan van kruitvat 2 voor 5,- ik weet niet wanneer mijn nod is heb 28 nov een postitieve ovulatie test gehad dus zou dan eigenlijk zeggen dat mijn nod 13 dec zou zijn ongeveer. weet natuurlijk niet wanneer ik mijn eisprong ongeveer hebt gehad. Er kwam een heel licht streepje te staan moelijk te zien nog maar mijn vriend en ik zagen duidelijk iets. wou graag een foto toevoegen maar lukt helaas niet kan iemand mij helpen? dat jullie is mee kijken.
groetjes Vrouwke

Hoi allemaal, 
De piek gehad en nu duimen. Ik weet mijn NOD niet precies, dit is pas ronde 1. Iemand tips?  Als ik uitga van 14 dagen zal het 22 december zijn! 
Dit forum is zolang, ik heb niet alles gelezen, nog meer dames mee NOD eind december in de eerste ronde? 

@Fleurbo  
y5yim4fboc4.jpeg

https://www.mupload.nl/img/y5yim4fboc4.jpeg
@vrouwke, je link was niet goed overgenomen.
Zelf zie ik het eerlijk gezegd niet, maar ik had gisteren hetzelde (ook een hele lichte streep) en het lukte mij niet op daar een goede foto van te maken. Morgen nog een zwangerschaptest doen.

Terug
Bovenaan