Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
https://www.mupload.nl/img/lyygnkl.jpg
Deze link dus Vrouwke? Deze is inderdaad mooi positief! CB geeft niet perse ook meteen al "zwanger" aan, dat je morgen niet verschiet moest dat zo zijn!
Anne Anne inderdaad :-( , sinds daarnet ook weer lichtbruine veegjes dus het zal vannacht wel echt doorzetten..
De eerste keer dat het een dag voor mijn NOD begint. De vorige rondes steeds overtijd.
Hallo dames,
kon het toch niet laten en heb de clearblue test gedaan vanmiddag en die gaf zwanger aan 1a2 weken ben zo blij ?
@woetwoet hoe kan het dat jij mijn link kan delen? Ik dacht dat ik dat alleen kon ?
groetjes Vrouwke
Een voorzichtige gefeliciteerd ? wat spannend zeg.. Nog een weekje wachten tot mijn nod
Heb wel af en toe krampen. Probeer er maar niks van te denken.. Mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden
Afgelopen vrijdag een positieve ovulatietest gehad, sinds gisteravond erg gevoelige tepels. Kan dit te maken hebben met een bevruchting of beeld ik het me gewoon in?Het is onze tweede ronde , mijn NOD is volgens mijn berekening 21 december
@liefje, echt rottig!! Bij mij vanavond een iniminie beetje rood bij het afvegen en wat meer buikpijn dus ik verwacht ook de menstruatie....
@gietje, het kan heel goed daar iets mee te maken hebben. Maar het hoeft niet, lastig te zeggen...