NOD december 2019

@fleurbo
Ik zou het niet doen zo vroeg. Ik zou teleurgesteld zijn als hij negatief is en verkies eerder om hoop te houden, de innestelling kan nog plaatsvinden na 6DPO ook. En als je dan teleurgesteld bent kun je er waarschijnlijk ook niet makkelijk met iemand over praten.
@SWV en @ikbendoutzen
Spannend hoor. Ik blijf ermee in mijn hoofd zitten dat het ronde 5 raak zal zijn en dit is ronde 4. Ik doe ook wat Pilates nu zodat de pijn die ik voel spierpijn is. Zo kan ik mogelijke symptomen makkelijker toewijzen aan iets anders. Of hoe ik probeer mezelf voor de gek te houden ?

@fleurbo
ik zou ook wachten.. is wel erg vroeg. Maar volg je gevoel. Als jij je beter voelt door te testen dan vooral doen!
@xkaren
ja heel erg spannend hè! Zou zo leuk zijn om dalijk het nieuwe jaar goed te beginnen! Goed dat je die pilates doet, zorgt ook wel voor wat afleiding.

Zucht net bij het afvegen een beetje bloed.. Mijn ongesteldheid zal wel gaan beginnen. Enigste positieve is dat ik na cyclussen van 8-10 weken eindelijk een cyclus heb van 29 dagen ongeveer na starten met teunisbloemolie.. 

[quote quote=10274753]Zucht net bij het afvegen een beetje bloed.. Mijn ongesteldheid zal wel gaan beginnen. Enigste positieve is dat ik na cyclussen van 8-10 weken eindelijk een cyclus heb van 29 dagen ongeveer na starten met teunisbloemolie..[/quote]
Wanneer is je NOD? Misschien is het een innestelingsbloeding.. ik hoop het voor je! 

Hè balen cadiozuster :( heeft het al doorgezet?
bedankt voor jullie advies! Heb geen testen meegenomen dus moet minimaal tot woensdag wachten maar hoop het te kunnen rekken tot vrijdag 

Zaterdag pas mijn nod maar nu vanmorgen helemaal geen eetlust. Net maar een plakje kaas naar binnen gewerkt maar dat smaakt totaal anders als normaal.
Heeft iemand hier ervaring mee zo ver voor de nod?

Terug
Bovenaan